Search

ماه های اعزام به خدمت در سال 1403- ارتش، سپاه و نیروی انتظامی

ماه های اعزام به خدمت
ماه های اعزام به خدمت

مشمولی که از دوران سخت آموزشی داستان های شنیده است، معمولاً به دنبال انتخاب بهترین ماه های اعزام به خدمت سربازی است. تا در زمان مناسب دفترچه خدمت وظیفه عمومی را پست کند و از فرصت های پیشروی خود استفاده کند و دوران آموزشی طاقت فرسایی نداشته باشد. مسلماً فردی که می خواهد برای رفتن به سربازی برنامه ریزی کند اطلاعات کمی و در برخی موارد اطلاعات نادرستی داشته باشد نمی تواند تصمیم درستی بگیرد. با داشتن اطلاعاتی می توان مدت اموزشی را به حداقل رساند و یا حتی دوره اموزشی نداشته باشید.

گرفتن معافیت سربازی اعم از معافیت با داشتن فرزند، معافیت تحصیلی، معافیت پزشکی، معافیت از طریق کفالت، معافیت ایثارگران، معافیت مددجویان، معافیت سنی (عفو رهبری) کافیست با مشاوران خبره با تجربه طولانی تماس بفرمایید .

بیشتر مشمولان از ما سوال می کنند چه زمانی دفترچه خدمت را پست کنیم و برگه سبز سربازی را تهیه کنم که آموزشی من جزو بدترین ماه های اعزام به خدمت نباشد؟ قبل از پاسخ به این سوال به شما یادآوری کنم که شما قبل از اتمام پایان معافیت تحصیلی باید برای رفتن به سربازی اقدام کنید. اگر مشمولی وارد غیبت شود هم اضافه خدمت به او تعلق می گیرد و هم نمی تواند از کسری های سربازی استفاده کند. در پاسخ به سوال این افراد باید گفت: شرایط و موقعیت هر فردی با فرد دیگر متفاوت است.

ماه های اعزام به خدمت برای افراد  مختلف، متفاوت است. هر مشمولی با توجه به سن و مدرک تحصیلی شرایط اعزام به خدمت متفاوتی دارد. برخی افراد می خواهند تا پایان معافیت تحصیلی یکساله خود صبر کنند و در اخرین دقایق دفترچه خدمت خود را پست کنند. اما اشخاص دیگری بخاطر برنامه خاصی که دارند مانند امریه در سازمان ها ویا شرکت های دانش بنیان می خواهد در زمان مناسب و در یک تاریخ خاص دفترچه سربازی را پست کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماه های اعزام به خدمت سربازی در سال1403 با پارسین مشاوره باشید.

جدیدترین تاریخ اعزام به خدمت سربازی در سال 1403

در سال های گذشته تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان با توجه به تحصیلات و پذیرش ارگان های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به این صورت بود که؛

  • تاریخ اعزام برای افرادی که تحصیلات زیر دیپلم ، دیپلم و کاردانی داشتن 19 ماه های فرد بود، مثلاً 19 فروردین، 19 خرداد و…
  • مشمولانی که تحصیلات لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری داشتن یکم ماه های زوج بایستی به سربازی می رفتند.

شاید در خبرها و یا از دوستان شنیده باشید تاریخ اعزام به خدمت در سال 1402 تغییراتی داشته است. این تغییرات بخاطر زمان واریز حقوق سربازان بود. سازمان نظام وظیفه اعلام کرد؛ که بدلیل پرداخت حقوق در اول هر ماه، زمان اعزام به خدمت در نوزدهم ماه بطور کلی حذف شود.

مقاله مرتبط : جدیدترین خبر معافیت سربازی برای مشمولان غایب و غیر غایب 1403

تاریخ اعزام به خدمت

در حال حاضر تاریخ اعزام به خدمت به این صورت است:

تاریخ اعزام به خدمت برای افرادی که مدرک کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارند؛ یکم هر ماه است.

مشمولانی که دارای مدرک زیر دیپلم و دیپلم هستند در سوم هر ماه به پادگان معرفی می شوند.

برای دریافت شرایط خرید سربازی طبق آخرین تغییرات سال 1403 کافیست با برترین مشاوران پارسین مشاوره با شماره 9099070084 تماس بگیرید.

شرایط پست کردن دفترچه سربازی

مهمترین گزینه برای رفتن به سربازی دانستن سن مشمولیت و شرایط داشتن اعزام به خدمت است. هر فردی که به سن 18 سالگی تمام می رسد به سن مشمولیت یا سربازی رسیده است که این فرد بایستی وضعیت خدمت خود را مشخص کند. به این صورت که یا باید دفترچه خدمت را پست کند و به سربازی برود و یا این که معافیت تحصیلی مجدد بگیرد.

گرفتن معافیت تحصیلی شرایط خاص خود را دارد. در صورتی که شخص در مقطع بالاتر پذیرفته شود می تواند از معافیت تحصیلی بهره مند شود. البته معافیت تحصیلی قوانین زیادی دارد.

ماه های اعزام به خدمت نیروی انتظامی بخاطر این که برای تمامی افراد با تحصیلات و شرایط سنی مختلف یکسان نیست به طور قطع دوران راحتی نیست. اگر مشمولان بتوانند با کمی دقت در زمان ارسال دفترچه اعزام به خدمت خود انجام دهند می توانند در یکی از بهترین ماه های سال دوران آموزشی خود را بگذرانند.

در ادامه بخوانید: آخرین تغییرات حقوق سربازان در سال 1402- مدرک تحصیلی،یگان خدمتی و تاهل

ماه های اعزام به خدمت نیروی انتظامی

معمولاً افرادی که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند کم وبیش از معافیت های تحصیلی اطلاعاتی دارند. اما دانش آموزانی که ترک تحصیل کرده اند و یا در سنین زیر 18 سال مدرک دیپلم خود را اخذ کرده اند اطلاعات ناچیزی دارند. در برخی مواقع با آنها صحبت می کنیم اصلاً در مورد گرفتن معافیت تحصیلی، سن مشمولیت، ماه های اعزام به خدمت و…هیچ اطلاعاتی ندارند و در شرایطی می بینیم بعضی از آنها وارد غیبت سربازی هم شده اند.

در چنین شرایطی بهتر است قبل از این که مشمول وارد غیبت سربازی شود از یک مشاور آگاه و با تجربه راهنمایی بگیرد. هر مشمولی با توجه به شرایط زندگی و اهداف خود راه حل هایی کارآمدی دریافت کند.

مشمولان عزیز توجه داشته باشید! در شرایطی خاص و ویژه شما می توانید تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنید و در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید زمان اعزام به خدمت خود را زودتر از موعد مقرر تغییر دهید.

ماه های اعزام به خدمت ارتش

ماه های اعزام به خدمت ارتش در هر دوره اعزام به خدمت، ارگان های نظامی ارتش مانند دو ارگان دیگر سپاه و نیروی انتظامی نیروی مورد نیاز خود را انتخاب می کند. برخی افراد تمایل دارند دوران سربازی خود را در ارتش سپری کنند و کارت پایان خدمت آنها متعلق به ارتش باشد. به همین منظور به دنبال اطلاعاتی از ماه های اعزام به خدمت ارتش هستند.

ماه های اعزام به خدمت ارتش

ارتش بر اساس سن و مدرک تحصیلی و نیاز یگان های خود ( زمینی،دریایی، هوایی و پدافند هوایی) نیروی مورد نیاز خود را انتخاب میکند.

البته مشمولان به دو طریق می توانند سربازی خود را در ارتش سپری کنند:

1.در زمان پست دفترچه خدمت که این مورد در حد یک پیشنهاد است.

2. پذیرش در یگان های ارتش

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره پارسین با شماره زیر تماس بگیرید و از اطلاعات کامل و جامع آنها استفاده کنید.

 9099070084

نکته: باید اضافه کرد که ماه های اعزام به خدمت برای افرادی که امریه سربازی در شرکت های دانش بنیان گرفته اند با سربازان عادی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: معاف از رزم در سربازی- مزایا، معایب و شرایط استخدام

بهترین ماه های اعزام به خدمت سربازی

آیا بهترین ماه ها برای گذراندن دوران آموزشی یا بهترین زمان برای اعزام به خدمت صحت دارد؟ طبق گفته های افرادی که سربازی رفته اند و تجربه شخصی خودم، معمولاً اعزامی های برج اسفند ماه که به دوران طلایی آموزشی معروف شده و همچنین شهریور ماه بهترین ماه های اعزام به خدمت هستند.

اگر مشمول بتواند طوری برنامه ریزی کند که زمان اعزام به خدمت او در ماه  رمضان باشد این زمان هم دوران آموزشی راحتی خواهید داشت.

البته ما ماه های اعزام به خدمت که مشمول مجبور به تحمل شرایط سخت آن را دارد در زمان سربازی داریم ؛ ماه های مثل تیرماه بخاطر گرمای زیاد، بخصوص اگر پادگان شما در مناطق جنوب کشور باشد. همچنین دی ماه و آذر ماه ماه های مناسبی نیستند به دلیل سرد بودن هوا در این وقت سال و پادگان شما هم در عجب شیر و مناطق کوهستانی باشد.

مقاله مرتبط: آخرین اخبار معافیت سربازی- خبر فوری

سوالات متداول:

1.آیا مشمولی که هنوز معافیت تحصیلی او تمام نشده می تواند دفترچه خدمت پست کند؟

بله- می توان دفترپه خود را پست کند .

2. ماه های اعزام به خدمت برای کسانی که امریه گرفته متفاوت است؟

در بعضی مواقع متفاوت است.

3. چطور می توان در یک ماهی که کمتر اذیت شوم به سربازی بروم؟

شما با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا شرایط شما بررسی شود و یک راه حل به شما داده شود.

196 پاسخ

  1. سلام همسرم آبان 1400 استخدامی سپاه رو ثبت نام کرده کارای گزینش و تحقیقات همه انجام شده بهش گفتن که تماس میگیرن ولی هیچ تماسی نگرفتن تاالان

      1. سلام سایتتون خیلی عالیه..ممنون
        من معافیت تحصیلیم سی‌ام بهمنه امروز تسویه کردم و میتونم دفترچه تحویل بدم. من میخوام امریه بگیرم کی باید دفترچه پست کنم که یکم اسفند اعزام بشم؟

          1. سلام یک ابان تاریخ اعزامم هست.مدرکم کارشناسی کجا امکان داره بیفتم و کدوم ارگان؟

          2. سلام من 1402/6/29 دیپلم گرفتم تا یک سال وقت دارم وضعیتم رو مشخص کنم یا الان غیبت خوردم؟

          3. درود بر شما
            من تا چند روز آینده یعنی 9/9 بیست سالم تکمیل می‌شود آیا اگر اعزام کنم خودم را به سربازی می شود تاریخ اعزام برای یک سال آینده باشد یعنی یک سال بعد اعزام شوم

          4. سلام وقت بخیر من رفتم برای کارای ریازی بخاطرع عمل فتق شکم و پرونده پزشکی کارای معافیت از رزم رو انجام دادم دیپلم گرفتم و از اول پاییز شروع کردم به پیگیری بیمارستانی که دکتر معاینه خدمت انتخاب کرد رفتم و‌سونوگرافی انجام دادم بعد رفتم پرسیدم گفتن پرونده عُدد خورده دوبارع مراحل رو گذروندم و الان یک ماه دیگه میگذرع و هی میگن تماس میگیریم ولی نمیگیرن

        1. سلام من تیر ماه دیپلم گرفتم و آخرای شهریور به سن 18 سالگی رسیدم تا می معافیت تحصیلی دارم ؟

      2. سلام من خودم ارتش خدمت می کنم ولی از بچه های ما 95درصد هم سپاه اسم نوشتند ولی وارد سپاه نشدن

        1. سلام مدرکم یپلم هست و ۱۹ سالم هست غیبت ندارم اعزام م چن روز دیکه یک هفت به نظرتون کجا میفتم
          لطفا جواب بدین

      3. سلام نامزدم رفته خدمت ب جهنم سبز بیرجند ازش خبری ندارم و خبر اومده خودکشی کرده نه شماره تناسی دارم نه خبری تورو بقران اگ شماره دارین بدین بزنگم از حالش خبر دار بشم

        1. سلام خسته نباشیدمن کارشناسی میکرو بیولوژی. دارم میتونم تو بیمارستان های ارتش یا نیروی انتظامی کار کنم تو خدمت؟

      4. سلام اینجانب پدر یکئ از سرباژهآئ نیروی هوای هستم بدلیل شیمیای باید ماهی ۲بار چهت آزمایش ش م ر
        به تهران بروم وبنیاد هم گواهی برای
        یگان مربوطه ارسال نموده حال بدون
        توجه به این امر فرزندم را به بندر تقسیم نمودن لطفآ مرا راهنمائی بفرمایید متشکرم

      5. سلام من ۳آبان ۸۴هستم و الان دوازدهم میخونم میخواستم بدونم باید معافیت تحصیلی بگیرم؟

      6. سلام خسته نباشید ، برام نوبت کمیسیون زدن، برای اختلال OCD ،اختلال پنیک و اظطراب ، میخواستم بدونم احتمال داره که معافیت کامل بدن؟ اگه بدن کارت قرمزی میشم؟ گواهینامه و پاسپورت‌ باطل میشه؟

      7. سلام خسته نباشید من میخاستم عضو نیروی انتظامی بشم ولی بخاطر 6 ماه اضافه پشت دفترچه گفتن باید 6 ماهت بخشیده بشه بعدش بیای برای گزینش اموزشی هم تموم کردم میخاستم بدونم چیکار میتونم بکنم هرچه سریعتر 6 ماه اضافمو ببخشن

    1. سلام
      برادرم برج ۴ برای استخدام ارتش رفت و قبول شد و گفتن باهاش تماس میگیرن برای اموزشی ولی هنوز تماس نگرفتن.کی اعزام میشه؟

    2. من کارت سبز دارم و سربازیم خورده سپاه 1اسفند اعزام هستم آیا دوره طلایی تعلق میگیره یا ن

      1. جوری ک من خوندم از نوشته های شما ۱۴۰۲.۳.۲۵پست کنم ۱۴۰۲.۴.۳ باید برم 💔🙁

          1. سلام
            میشه به جای اعزام برای اول آذر به پلیس+۱۰ بگیم اول دی بزنه تو سایت برامون ؟

          1. سلام من تا اخر بهمن فارغ‌التحصیل میشم ،میتونم دفترچه بفرستم یک اسفند اعزام شم؟؟؟و اینکه دوس دارم تا جایی ک بشه ارتش باشم چیکار کنم

      1. سلام ببخشید من میخام 1/9/1402 اعزام باشم
        ولی الان شرایطش ندارم که دفترچه پست کنم
        خواستم ببینم تا کی وقت دارم که پست کنم و اعزام برج 9 باشم؟

        1. سلام من برج۱۰ارتش عجب شیراوفتاده بودم
          ولی برادرم تصادف کردنرفتم چیکارکنم به نیروی انتظامی بیفتم

    1. سلام و خسته نباشید

      زمان معافیت تحصیلی من دی ماه ۱۴۰۱ تموم میشه برای اینکه واسه برج ۱۱ دفترچه رو پست کنم چه زمانی به پلیس+۱۰ مراجعه کنم

        1. جوری ک من خوندم از نوشته های شما ۱۴۰۲.۳.۲۵پست کنم ۱۴۰۲.۴.۳ باید برم 💔🙁

      1. سلام خسته نباشید میگم من ۱۸/۱امسال پست کردم حالا تاریخ اعزام گرفتم ۱/۴باید برم اعزامی برچ ۴کدوم منطقه هستن البته معاف به رزم هم شدم میشه یه پاسخ بدین

    2. سلام بعد از پست کردن دفترچه آیا به مشمول کاغذ یا رسیدی مبنی بر انجام دادن کارای اعزام داده میشود؟

      1. درود بر شما من کلیه هام دفع پروتئین دو مثبت دارن، برای معافیت پزشکی میتونم اقدام کنم؟

      2. سلام من ۱۸ سالم بود ۲ سال معافیت تحصیلی گرفتم و الان چند ماهی هست ترک تحصیل کردم میخواستم بدونم ایا من بهمن ماه دفترچه پست کنم کی اعزام میشم

      1. سلام اگه واسه ۱۴۰۲_۲_۱ ثبت نام کنم منو میبرن تو پلاتین هست هفت ماهه و هنوز دادگاه دارم

      1. سلام وقت بخیر، بنده فوق لیسانس دارم و یکم اسفند 1401 اعزامم هستش، ممکنه بدونم کجا محل خدمتم در اموزشیه؟

    3. ‌سلام من دانشجو ارشد هستم و معافیت تحصیلی ام تا 31 شهریور 1402 هست. تاریخ دفاع از پایانامه ام و تسویه حساب با دانشگاه میافته مهر ماه.
      سوالم این هست که اگر دفترچه رو 31 شهریور پست کنم آبان ماه باید برم خدمت؟ سوال دیگه اینکه میخوام دفترچه ام رو 31 شهریور پست کنم که هنوز از پایانامه ام دفاعی نکردم در دوره سربازی مدرکم لیسانس میخوره یا فوق لیسانس؟ و بر اساس لیسانس بهم درجه میدن یا فوق لیسانس؟

    4. سلام
      میگم برادر من ۱ مرداد اعزام میشه
      لیسانس داره به نظرتون کجا بیشتر میوفته؟
      تک پسر هست

  2. سلام ببخشید من خرداد همین امسال دیپلم گرفتم و متولد فرودین هستم ، اگه از اواسط آذر برم پیلس ۱۰ تقریبا کی اعزام میشم؟

      1. سلام وقت بخیر بنده دانشگاه ثبت نام نکردم وبعد پانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ سرباز محسوب میشم من باید چجوری دفترچه پر بکنم که تاریخ اعزامم طول بکشه تا دانشگاه ثبت نام بکنم و در ضمن بنده میخوام مدرک لیسانسم رو از دانشگاه بگیرم ولی برگه سبز میخوام ممنون میشم توضیح بدین

  3. اقا سلام وقت بخیر
    بنده یکم برج ده 1401 اعزام به اموزشی هستم
    اموزشی یه جا نوشته 30 روز ی جا 45 روز ی جا 60 روز اطلاعات درست نمیدن
    مدرک تحصیلیم هم لیسانس کامپیوتر
    اگه امکانش هست بگین چند روز اموزشی

          1. سلام وخسته نباشید به تمام دوستان من ۱/۸ اغرام کدام ارگان هستش ممنونم اگر به من بگید

    1. علی اقا بستگی دارد که در چه ارگانی باشی مثلا اگر مرزبانی باشی 2 ماه اموزشی داری
      منم 10/1اعزامم

  4. سلام و خسته نباشید

    زمان معافیت تحصیلی من دی ماه ۱۴۰۱ تموم میشه برای اینکه واسه برج ۱۱ دفترچه رو پست کنم چه زمانی به پلیس+۱۰ مراجعه کنم
    تا در برج ۱۱ برم بعد چند روز میتونم انجام بدم

  5. سلام من تاریخ تولدم ۱۳۸۴/۱۱/۴هست کی سربازی میرم آیا؟ و من می خوام دیپلم بگیرم برم لطفا تاریخ اعزامم بگید ممنون

  6. من فوق دیپلم حسابداری دارم برج۱۱ کجا می اوفتم و درجه م چیه و حقوقش چقد با سرباز یک فرق داره؟

    1. سلام خسته نباشید میگم من ۱۸/۱امسال پست کردم حالا تاریخ اعزام گرفتم ۱/۴باید برم اعزامی برچ ۴کدوم منطقه هستن البته معاف به رزم هم شدم میشه یه پاسخ بدین

    1. سلام ۱ اسفند ۱۴۰۱ اعزام میشم ومتاهل ۴تا فرزند دارم میشه بگید شرایط کسری خدمت وحقوقی چه جوریه

  7. سلام خسته نباشید من اعزام مهمن ماه 1هستم
    آموزشی چند روز هستش و احتمالا دارد کدام ارگان بیفتم
    و میگن بعد آموزشی به شهر خودمون میدم راسته
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  8. سلام من 1 .11. 1401 اعزام هستم چطور میشه فهمید که چه ارگانی تو چند تا سایت خوندم بیشتر کسایی که یکم هر ماه اعزام هستن ارگان ارتش می افتن ؟؟؟

  9. سلام خوبید
    من ۱۴۰۱/۱۱/۱ اعزام میشم
    ولی هنوز نمیدونم کجا افتاده‌ام
    و برج ۱۱ میگن برج طلایی هست یانه
    ممنون از سایت

      1. سلام و عرض خسته نباشید
        من تا 30 بهمن معافیت تحصیلی دارم، بعد کنکور ارشد ناپیوسته شرکت کردم تاریخ برگزاریش 11 اسفند، اگر دفترچه رو 30 بهمن پست کنم، چه تاریخی اعزام میشم.

  10. سلام من ۱۸ سالم بود ۲ سال معافیت تحصیلی گرفتم و الان چند ماهی هست ترک تحصیل کردم میخواستم بدونم ایا من بهمن ماه دفترچه پست کنم کی اعزام میشم

      1. سلام ، بنده کاردانی هستم و برگه کار آموزی ام رو 25دی شروع کردم و تا 4اسفند باید صبر کنم تا 240ساعت رو بگذرونم آیا میتونم از الان برم کارای خدمت رو انجام بدم که آموزشی بیوفتم اسفند ماه تاریخ اتمام معافیت تحصیلیمم تا 30بهمن می‌باشد

      2. سلام من 1.12اعزام شدم ب دلیل پر بودن پادگان گفتن 16اسفند بیا میخواستم بدونم دوره طلایی بهم میخوره

  11. سلام وقتتون بخیر بنه مدرک تحصیلیم فوق لیسانس است تا سی بهمن امسالم تو معافیت هستم الان دفترچه بفرستم کدوم ماه اعزام میشم ممنون

  12. سلام وقتتون بخیر بنه مدرک تحصیلیم فوق لیسانس است تا سی بهمن امسالم تو معافیت هستم الان دفترچه بفرستم کدوم ماه اعزام میشم ممنون

  13. آقا من ۱۴۰۱.۱۱.۱اعزامم کی مثل من بیایید باهم هماهنگ شیم
    حالا امسالم عجب هوا برفی شده ما شانس نداشتیم از بچگی 🤣🤣🤣🤣🤣
    ۰۹۱۰۱۷۷۸۸۰۴

  14. سلام
    من تهرانم زندگی میکنم و معافیت کفالت گرفتم چون پدرم فوت شده و تک فرزند هم هستم
    میخواستم بدونم برای آموزشی چقدر احتمال داره همین تهران بیفتم؟چند درصد؟

  15. سلام وقت بخیر می‌خوام برای برج ۱۲ بنویسم خیلی علاقه دارم به ارگان نیرو انتظامی پاسگاه

  16. سلام
    من تجدیدی داشتم ودی امتحان دادم و دیپلم رو گرفتم اگه الان دفترچه پست کنم کی اعزام میشم؟!!

  17. سلام وقت بخیر من اگر نیمه دوم بهمن دفترچه پست کنم امکانش هست که اسفند اعزام بشم مدرک لیسانس دارم و تا اخر بهمن هم معافیت تحصیلی

  18. سلام ببخشید من مدرکم کارشناسی است و ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ معافیتم تموم میشه الان دفترچه پست کنم چه ماهی اعزام میشم؟

  19. سلام وقت بخیر
    هنوز دفترچه پست نکردم میخوام بدونم
    فروردین ۱۴۰۲ اعزام با مدرک دیپلم چندم ماه انجام میشه؟

  20. سلام من لیسانسم تاریخ معافیت تحصیلی تا ۱۴۰۱/۴/۱۵ هست برای سرباز معلم کی باید دفترچه پست کنم تا تاریخ یکم برج 4 اعزام میشم؟

    1. سلام من لیسانسم تاریخ معافیت تحصیلی تا ۱۴۰۲/۴/۱۵ هست برای سرباز معلم چ زمانی دفترچه پست کنم تا تاریخ یکم برج 4 اعزام میشم؟

  21. سلام من لیسانسم تاریخ معافیت تحصیلی تا ۱۴۰۲/۴/۱۵ هست برای سرباز معلم کی باید دفترچه پست کنم تا تاریخ یکم برج 4 اعزام میشم؟

  22. سلام وقت بخیر من با دیپلم استخدامی سپاه قبول شدم بعد گفتن واسه اعزام بهت خبر میدیم حالا میخواستم ببینم شما میدونید کی اعزام میکنند؟

  23. سلام وقت بخیر مدت زمان اموزشی عجبشیر در بهمن ۱۴۰۱ چند روز است ؟
    اینکه میگن امکان دارد ۶۰روز باشد صحت دارد؟

  24. سلام خسته نباشید.
    من متاهلم و مدرکم لیسانسه مدیریت دولتیه.
    ۱عه اسفند ماه اعزامم و مرزبانی اصلاندوز افتادم..
    خواستم ببینم مرزبانی دوره طلایی شاملش میشه؟مرخصی میدن؟
    واینکه بعد تقسیم شهر خودم میوفتم؟؟؟

  25. سلام خسته نباشید.
    من متاهلم و مدرکم لیسانسه مدیریت دولتیه.
    ۱عه اسفند ماه اعزامم و مرزبانی اصلاندوز افتادم..
    خواستم ببینم مرزبانی دوره طلایی شاملش میشه؟مرخصی میدن؟
    واینکه بعد تقسیم شهر خودم میوفتم؟؟؟

  26. سلام خسته نباشید بنده 21 سالمه فوق دیپلم برق قدرت فنی حرفه ای دارم 23 بهمن 1401 پست کردم خواستم بدونم کس اعزام میشم آیا فروردین اعزامی دارن؟ یا میره 1 اردیبهشت.

  27. سلام و عرض خسته نباشید
    من تا 30 بهمن معافیت تحصیلی دارم، بعد کنکور ارشد ناپیوسته شرکت کردم تاریخ برگزاریش 11 اسفند، اگر دفترچه رو 30 بهمن پست کنم، چه تاریخی اعزام میشم.

  28. درود ببخشید من به دلیل شرایطی فقط یک دوز از واکسن کرونا رو زدم آیا در اعزام من ممانعت میشه؟

  29. سلام عرض ادب من درتمام مراحل استخدامی سپاه قبول شدم بعد بهم گفتن منتظر باشم تا برای اعزامم باهام تماس بگیرن شما نمیدونید اعزامشون حدودا کی هستش؟

  30. سلام وقت بخیر ممنون میشم اگر پاسخ بدید.همسر من با مدرک دندانپزشک عمومی 10 روز پیش فارغ التحصیل شده.اگر در اسفند دفترچه پست کنه تاریخ اعزامش کی میشه؟توفروردین اعزام دارن اصلا؟

  31. چه ماه های ارتش جذب میکنه برا خدمت میخام ارتش خدمت کنم چه زمینی باشه چه هوایی چه دریایی فرق نمیکنه فقد میخام ارتش بیوفتم

  32. سلام وقت بخیر
    من اعزامی ۱۴۰۱/۱۲/۱ هستم و بازده زمانی مرخصی بیست روزه خورده در دوره آموزشی
    چند مدت باید بعد عید آموزشی ادامه داره !؟

  33. سلام وقت شما بخیر
    من از دانشگاه اخراج شدم در مقطع ارشد
    باید با دانشگاه تسویه حساب کنم تا دفترچه پست کنم یا همون نامه اخراج کافیه؟

  34. سلام خسته نباشی
    داداش من میخوام اموزشی خودم را در پدافند هوایی
    انجام بدم یعنی به پدافند هوایی بیفتم در چه ماهی
    به پلیس+۱۰ مراجعه کنم

  35. سلام خسته نباشید من اعزام ۱۴۰۲/۳/۱ بودم اموزشی ۰۲ پرندکم. اموزشی چند روزه؟

    1. سلام وقت بخیر من رفتم برای کارای ریازی بخاطرع عمل فتق شکم و پرونده پزشکی کارای معافیت از رزم رو انجام دادم دیپلم گرفتم و از اول پاییز شروع کردم به پیگیری بیمارستانی که دکتر معاینه خدمت انتخاب کرد رفتم و‌سونوگرافی انجام دادم بعد رفتم پرسیدم گفتن پرونده عُدد خورده دوبارع مراحل رو گذروندم و الان یک ماه دیگه میگذرع و هی میگن تماس میگیریم ولی نمیگیرن

  36. سلام
    پذیرش سپاه زدم ولی الان کد خوردم افتادم مرزبانی نیروانتظامی. اگه پیر بشم ممکنه کد عوض بشه برا سپاه؟ یا اگر یک ماه بندازم عقب برج ۵ نامه از طرف سپاه ببرم میوفتم سپاه؟

  37. سلام.وقتتون بخیر
    من دانشجوی ارشد هستم وفقط پایان نامم مونده میخواستم ببینم میتونم برم خدمت و بعدازخدمت پایان نامه رو ارائه بدم؟

  38. سلام خسته نباشید بنده ۵/۱اعزام بودم مرزبانی ب دلایلی نرفتم دوباره میخوام برم پست کنم امکان داره جای دیگه اعزام بشم؟

  39. سلام، من دیروز، ۲ شهریور دفترچه گرفتم، و تاریخ اعزامم ۱ آبان هست.
    حالا جایی که امریه گرفتم، بهم گفتن باید تا ۴۰ روز قبل از تاریخ اعزام برگشه سبزم رو بهشون تحویل می‌دادم.
    سوالم این هست که آیا میتونم درخواست تمدید بدم برای آبان یا آذر؟
    چون همه جا گفتن برای درخواست تمدید هم باید قبل از ۴۰ روز از تاریخ اعزام اقدام کرد، خب من اصلا وقتی برگه سیزم صادر شده تا تل یخ اعزامم، یک ماه نبوده!

  40. با سلام
    بنده متولد ۱۳۸۳.۸.۶ هستم که دیپلم را در خرداد ۱۴۰۲ گرفته ام و فارغ‌التحصیل شدم میخواستم بدانم کی باید به سربازی اعزام بشوم و اینکه معافیت بنده تا چه زمانیست ؟
    از راهنمایی شما متشکرم.

  41. سلام من 1402/9/1اعزامم و نمیدونم به چه ارگانی میفتم اگ کسی می‌دونه یا تجربه داشته بگید ممنون

  42. سلام یه سوال داشتم اگر دیپلم نداشته باشی وظعیت خدمت و یا حقوقی ک بهت میدن زیاد با کسایی ک دیپلم دارن تفاوت داره

  43. سلام خسته نباشید من متولد یکم آذر 13820هستم و از کنکور قبول نشدم من تا چه مدت باید برای خدمت سربازی اقدام کنم متونم در دی ماه اقدام کنم مشکلی که پیش نمیاد؟

  44. اعزامی یکم برج ۸ به پادگان آموزشی بایددرتاریخ دوم خودرابه یگان آموزشی معرفی کند؟

  45. سلام
    تاریخ اعزام من ۱۴۰۲/۱۰/۱ ولی وقتی جوابشو گرفتم ۱۴۰۲/۱۰/۲ مرزبانی زابل. میخوام بدونم که چه تاریخی من از کرمان اعزام میشم به زابل

  46. سلام وخسته نباشیدمن برج ۱۰ارتش عجب شیراوفتادم مشکل داشتم نرفتم رفتم پست کردم برج۱۱اوفتادم مرزبانی اصلاندوزبازم پدرم تصادف کرد
    بازم رفتم پست کردم بازم مرزبانی اصلاندوزاوفتادم
    به نظرشماچیکار کنم به نیروی انتظامی شهیدبیگلری مشکین شهربیفتم

  47. سلام روزتون بخیر،
    بنده فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در تاریخ 7/6/1402 هستم، با توجه به بندهای معافیت نظام وظیفه تا تاریخ 7/6/1403 معافیت دارم،
    در حال حاضر کنکور ارشد سال 1403 را ثبت نام نموده و چند روز دیگر در این آزمون شرکت خواهم کرد، با توجه به اینکه اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد در خرداد ماه سال 1403 اعلام میشود و باتوجه به آن، اولویت بندی انتخاب دانشگاه را انجام میدیم و نتایج نهایی و نتیجه پذیرش در دانشگاه در شهریور ماه سال 1403 اعلام میشود،

    سوال اول بنده این است که بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد در صورت مجاز شدن برای اولیت بندی انتخاب دانشگاه اگر نتایج نهایی پذیرفته شدن در دانشگاه بعد از تاریخ 7/6/1403 که تاریخ معافیت بنده است اعلام شود، آیا برای بنده مشکلی از نظر غیبت سربازی پیش نمی آید؟

    سوال دوم بنده این است که بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد در خرداد ماه سال 1403 در صورتی که رتبه مجاز و قبولی پذیرش در دانشگاه ها را نیاورده باشم، با توجه به اینکه آخرین تاریخ معافیت بنده 7/6/1403 است، بنده باید بلافاصله بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد دفترچه آماده به خدمت را پست کنم یا اینکه تا آخرین روز معافیتم که تاریخ 7/6/1403 است برای پست دفترچه آماده به خدمت زمان دارم و میتوانم در آخرین روز معافیتم هم دفترچه را پست کنم؟

  48. سلام من اعزام 2اسفند 1402 هستم می خواستم بدونم دوره طلایی سربازی که میگن هست یا نه حذف شده؟

  49. سلام بنده اخرای سال ۱۴۰۲ نیرو هوایی ارتش قبول شدم و تست و استخدام و رو انجام دادم قبول شدم و گفتن که برج ۴ سال ۱۴۰۳ اعلام میشه کیا باید بیان برای دوماه اموزشی و برج ۵ اعزامه
    الان میخاستم بدونم توی سایت اعلام میکنن یا برج ۴ بشه زنگ میزنن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید