Search

مشاوره تحصیلی پارسین

" به ازای هر راه درست، هزاران راه غلط وجود دارد و راز موفقیت در انتخاب مسیری درست است"

تحصیل یکی از مهم ترین مراحل زندگی و زمینه ساز موفقیت های آینده فرد است. در دنیای امروز موفقیت تحصیلی تضمین کننده موفقیت فرد در آینده، کار و زندگی است.   

با شنیدن خبر قبولی یکی از اقوام در رشته پزشکی، مهندسی و یا دانشگاه های برتر و همچنین یا قبول شدن یکی از بچه های فامیل در آزمون تیزهوشان و موفقیت های دیگر اقوام ، چند لحظه ای به خودت می گوید « کاش یک روز من هم به این موفقیت برسم».

زمانی را در نظر بگیرید که یک هدفی را برای موفقیت در زندگی تحصیلی خود انتخاب کرده اید و در ضمن زمان شما بسیار محدود است. برای رسیدن به ان هدف شما دو انتخاب دارید. انتخاب اول این است که با ازمون و خطا و امتحان کردن را ه های مختلف، سعی در پیدا کردن راه خود دارید و انتخاب دوم از یک مشاور کمک بخواهید که راه را به شما نشان دهد و شما را راهنمایی کند.

مسلما حضور یک مشاور تحصیلی می تواند توانایی ها و در کنار آن محدودیت های شما را شناسایی کند تا فرد بتواند از امکانات موجود حداکثر استفاده را داشته باشد. چون همین مشاور راه رسیدن به قله ی موفقیت را خوب می داند و از پرتگاه ها، اتلاف  بیهوده زمان، شما را آگاه می کند.

در خانواده های ایرانی داشتن یک مشاور تحصیلی و مشاوره تحصیلی گرفتن، به عنوان یک هزینه در نظر گرفته می شود در حالی که این امر اصلا هزینه نیست ،  بلکه مشاوره گرفتن یک نوع سرمایه گذاری برای آینده است که نتیجه آن موفقیت، استفاده صحیح از زمان و تصمیم گیری و انتخاب درست در زندگی است. اکثرا فکر می کنند که وظیفه یک مشاور فقط دادن برنامه هست در حالی که وظیفه ی یک مشاور تحصیلی در مجموعه پارسین مشاوره  شامل این ابعاد می شود:

  • بعد انگیزشی و روحیه دادن به دانش آموز، مشاور باید بار روانی فرد را کم کند تا میزان یادگیری دانش اموز بالا برود.
  • بعد برنامه ریزی، برنامه ریزی باید به صورت شخصی سازی شده باشد.
  • بعد انالیز کردن دانش اموز، یکی از مهم ترین کارهای مشاور می باشد . مشاور با انالیز کردن ، نقاط ضعف شخص را بررسی می کند و به او راهکار بدهد.
 

اعتقاد مجموعه پارسین مشاوره بر این است که:

” به ازای هر راه درست، هزاران راه غلط وجود دارد و راز موفقیت در انتخاب مسیری درست است”

روش کار این مجموعه برای مشاوره تحصیلی به این صورت است که برای هر مقطع تحصیلی گزینه ها و فاکتورهای مختلف را با دقت بررسی و مد نظر قرار م