Search

پکیج انتخاب رشته تجربی

پکیج انتخاب رشته تجربی

مرکز مشاوره پارسین

راز موفقیت در انتخاب مسیری درست است

مزایایی پکیج انتخاب رشته تجربی:

انتخاب رشته بصورت تلفنی و انلاین می باشد.

  1. صرفه جویی در هزینه رفت و آمد
  2. صرفه جویی بسیار زیاد در وقت
  3. امکان دریافت مشاوره در هر لحظه و هر زمان
  4. راحتی استفاده از تلفن و فراگیر بودن
  5. قابلیت افزایش تعداد جلسات بدون نیاز به هزینه های جانبی
  6. استفاده شهرستان ها از خدمات انتخاب رشته مراکز قوی تهران

مراحل انتخاب رشته تلفنی در مرکز مشاوره پارسین:

  1.  در اولین قدم از شما تست شخصیت شناسی و آزمون رغبت سنجی شغلی با هدف انتخاب رشته هایی که با علاقه و شخصیت شخص همخوانی داشته باشد گرفته می شود.
  2. معرفی کامل رشته های دانشگاهی، بازار کار رشته ها و دروس دانشگاهی، امکان ادامه تحصیل در هر رشته و معرفی دانشگاه ها و شرایط خوابگاه ها
  3. انالیز کارنامه بصورت کامل
  4. دسته بندی رشته ها بر اساس علاقه، کارنامه، مسافت دانشگاه، امکانات خانواده، امکانات رفاهی دانشگاه و..
  5. صحبت کردن با والدین به صورت یک جلسه مجزا
  6. بررسی نهایی انتخاب ها
  7. ثبت کدهای انتخابی در سایت سازمان سنجش یا سایت دانشگاه آزاد
  8. پیشتیبانی و آمادگی کردن شما برای مصاحبه در دانشگاه های مانند فرهنگیان، علوم قضایی و خدمات اداری، صداو سیما و…

پکیج انتخاب رشته تجربی

پکیج انتخاب رشته تجربی

مزایای خرید پکیج انتخاب رشته تجربی

پذیرفته شدن در یکی از رشته های پزشکی و پیراپزشکی یکی از مشکل ترین کارها برای دانش آموزان گروه تجربی است. امارها نشان دهده بیشترین شرکت کنندگان کنکور در رشته تجربی قرار دارند و تنها 5% انها در رشته های تاپ پذیرفته می شوند. انتخاب رشته در سال 1402 متفاوت تر از سال های قبل است. بخاطر تغییرات زیادی که در ازمون این سال برای دانش اموزان بوجود امد. انجام دادن یک اشتباه کوچک در انتخاب رشته تجربی مساویست با از دست دادن شانس پذیرش در دانشگاه مورد نظر.

مرکز مشاوره پارسین برای شما یک پکیج انتخاب رشته اماده کرده است . این پکیج برای کمک به شما در برنامه ریزی سال تحصیلی طراحی شده است و تمام پشتیبانی هایی را که در زمان مناسب نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

در مرکز مشاوره پارسین از تکنیک های چیدمان تخصصی انتخاب رشته برای قبولی رتبه های نامناسب در بهترین رشته ها و دانشگاه استفاده می شود.

وقتی آماده شدید، ما همه چیزهایی را که برای انتخاب رشته نیاز دارید و نتایج آنها را برای آنها توضیح می دهیم، داریم. در نهایت، ما طیف وسیعی از منابع را برای کمک به شما برای جشن گرفتن موفقیت دانش‌آموزان خود با یک پکیج عالی ارائه می‌کنیم.

شما با انتخاب پکیج انتخاب رشته تخصصی رشته تجربی کارشناسان مرکز مشاوره پارسین این کارها را برای شما انجام می دهند و شما را به موفقیت مد نظرتان می رسانند .

انتخاب رشته با قبولی در تاپ ترین رشته ها

انجام تست شخصیت شناسی و رغبت شنجی شغلی

دسترسی به تجزیه و تحلیل کامل کارنامه

معرفی کامل رشته های دانشگاهی و تمامی دانشگاه های کشور

درآمد رشته های و بازار کار آن ها

دسترسی به مرکز آموزش آنلاین ما

توضیح کامل آینده شغلی

پشتیبانی 24 ساعته با مشاوران متخصص

در نهایت انتخاب رشته

پیشتیبانی و آمادگی کردن شما برای مصاحبه در دانشگاه های مانند فرهنگیان، علوم قضایی و خدمات اداری، صداو سیما و دانشگاه علوم پزشکی ارتش

 

دانشجویان ما به دنبال پذیرش در انواع دانشگاها هستند. ما همچنین راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای دانش‌آموزان سخت پیدا می‌کنیم. نتیجه نهایی: برنامه شما باید خود را از هزاران مورد دیگر متمایز کند. باید فردیت شما را به نمایش بگذارد و نقاط قوت شما را نشان دهد. باید چشمگیر باشد و کار با پارسین مشاوره به شما این مزیت را می دهد. ممکن است تعجب کنید که چه زمانی زمان خوبی برای شروع کار با یک مشاور است. ما هر خدمات و درجه ای را که احساس می کنیم منطقی است برای شروع کار با مشاوره مشخص کرده ایم.

اگر می خواهید در مهرماه برای دانشگاه مورد نظر خود راهی شوید پکیج انتخاب رشته پارسین مشاوره را برای انتخاب رشته خود انتخاب کنید. در این مرکز برای هر انتخاب رشته 7 کارشناس کارنامه و شانس پذیرش دانش اموز را بررسی می کند و بعد نتیجه نهایی اعلام می شود. بنابراین با داشتن یک هزینه ناچیز برای انتخاب رشته از هزینه های اینده برای پرداخت شهریه، خوابگاه و دوری فرزندتان از شما گام مطمئن را بردارید.

انتخاب رشته مرکز مشاوره پارسین بصورت تلفنی و انلاین می باشد.

مزایای پکیج انتخاب رشته تجربی چیست؟

با سپردن انتخاب رشته خود به مرکز مشاوره پارسین می توانید از مزایای انحصاری زیر استفاده کنید که مزیت رقابتی را نسبت به ارائه دهندگان غیر معتبر برای شما فراهم می کند: 

انتخاب رشته با قبولی در تاپ ترین رشته ها

انجام تست شخصیت شناسی و رغبت شنجی شغلی

دسترسی به تجزیه و تحلیل کامل کارنامه

معرفی کامل رشته های دانشگاهی و تمامی دانشگاه های کشور

درآمد رشته های و بازار کار آن ها

دسترسی به مرکز آموزش آنلاین ما

توضیح کامل آینده شغلی

پشتیبانی 24 ساعته با مشاوران متخصص

در نهایت انتخاب رشته

پیشتیبانی و آمادگی کردن شما برای مصاحبه در دانشگاه های مانند فرهنگیان، علوم قضایی و خدمات اداری، صداو سیما و…

پشتیبانی و امادگی دانش اموز برای مصاحبه در دانشگاه های فرهنگیان، علوم  پزشکی ارتش، علوم قضایی و خدمات دادکستری و…

ما همچنین با توصیه اکید به دانشجویان  و تجربه یادگیری با کیفیتی که می توانند از ارائه دهندگان معتبر انتظار داشته باشند به آنها توضیح دهیم، وضعیت تایید شده شما را ارتقاء خواهیم داد.

پکیج انتخاب رشته تجربی

ارائه برنامه ریزی و توسعه برای انتخاب رشته موفق

از آنجایی که همه مشاوران انتخاب رشته با تجربه پارسین مشاوره خودشان در مدارس و دانشگاه های برتر کشور بوده اند، ما می توانیم تجربیات خود را به دانش آموزان الهام ببخشیم و به آنها کمک کنیم تا برنامه ای را طراحی کنند که به بهترین وجه با آرزوهایشان همسو باشد.

معرفی شغل های پرطرفدار و درآمدزا تجربی

رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، دامپزشکی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و میکروبیولوژی از جمله رشته‌های پرطرفدار و پردرآمد تجربی هستند.

بهترین دانشگاه های پزشکی  رشته علوم تجربی

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

 دانشگاه علوم پزشکی ایران

 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دانشگاه علوم پزشکی فسا شیراز

دانشگاه علوم پزشکی ارتش

 دانشگاه علوم پزشکی کرمان

دانشگاه علوم پزشکی همدان

دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

 دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

 دانشگاه علوم پزشکی زنجان

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

معرفی دانشگاه های سراسر کشور

ما به دانشجویان کمک می‌کنیم فهرستی از دانشگاه ها را با در نظر گرفتن عواملی مانند برنامه درسی، نوع و اندازه مدرسه، شهرت، موقعیت مکانی، نسبت شبانه‌روزی و غیره ایجاد کنند. انتخاب موضوع به‌ویژه برای سال دهم و ششم یا سال‌های ماقبل آخر مهم است، زیرا انتخاب‌های آن‌ها بر روی آنها تأثیر می‌گذارد. دوره هایی که می توانند در دانشگاه برای آنها درخواست دهند. از این رو، مشاوران ما با دانشجویان بحث می کنند و در مورد انتخاب موضوعی که می تواند بیشتر علایق آنها را در برگیرد، به آنها مشاوره می دهند.

انتخاب رشته مناسب بسیار حیاتی است و به طور فزاینده ای، دانشجویان برای بیش از یک منطقه درخواست می دهند. در آخر، ما دانش آموزان را راهنمایی می کنیم تا بر اساس علایق و اشتیاق خود، مناسب ترین دوره خود را در مناطق مختلف بیابند.

استراتژی کاربردی

بسته به مشخصات و ترجیحات دانش آموز، ما به افراد در مورد استراتژی انتخاب دانشگاه بهینه، شهریه رشته، اعتبار دانشگاه، اساتید ، خوابگاه و… راهنماییی لازم را می دهیم.

مطمئناً مشاورین انتخاب رشته مرکز مشاوره پارسین برای مصاحبه در رشته های که ازمون عملی دارند و دانشگاه های مانند فرهنگیان، دانشگاه علوم پزشکی ارتش، دانشگاه بقیه اله و… به دانش آموز کمک می کنند و پکیج سوالات مصاخبه را ارائه می دهند.

مصاحبه بدون شک یکی از بخش‌هایی است که دانش‌آموزان آن را ترسناک‌تر می‌دانند. با آموزش مشاوران مجرب، دانش آموزان یاد خواهند گرفت که پاسخ های موثری ارائه دهند و خود را با متانت و اعتماد به نفس بیان کنند. 

مشاوره پذیرش در دانشگاه های سطح بالا

متقاضیان بیشتری برای همین تعداد مکان درخواست می دهند. این بدان معناست که نرخ پذیرش در حال کاهش است. نرخ رد شدن به شدت در حال افزایش است.

ما از جزئیات فرآیند پذیرش آگاه هستیم. مشاوران متخصص پذیرش به عنوان امتیازآوران برتر و مربیان آموزش دیده، از استراتژی های اثبات شده و تجربه گسترده کار با هزاران دانشجو استفاده می کنند تا شما را به مدارس برگزیده خود وارد کنند.

سوال این است: در مورد آن چه می خواهید بکنید؟

بیایید گفتگو را شروع کنیم. به ما بگویید به دنبال چه چیزی هستید و در چه زمینه هایی نیاز به حمایت دارید. ما به شما کمک می‌کنیم پکیج ‌های ما را درک کنید و طرحی را توصیه کنیم.

 پکیج انتخاب رشته یک برنامه عملیاتی دقیق و گام به گام ایجاد می کند که تمام جزئیات کوچک را پوشش می دهد تا مشخصات دانشجو شما را تقویت کند. جدول زمانی شخصی‌شده شما برای کمک به سازماندهی و پیشرفت به سمت هدفتان با نقاط عطف مشخص و کارهایی که باید در بین جلسات انجام دهید گنجانده می‌شود.

کاوش شغلی

به عنوان یک نوجوان، مجبور نیستید تا آخر عمر بدانید که می خواهید چه کاری انجام دهید. اما داشتن یک جهت برای پرورش اشتیاق شما و بیان روایت برنامه مفید است. ما به شما کمک می‌کنیم علائق خود را درک کنید، سپس فرصت‌هایی را برای کاوش گسترده ایجاد می‌کنیم تا بتوانید برنامه‌های شغلی اصلی و بالقوه دانشگاه خود را تعریف کنید.

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

آخرین رتبه‌های قبولی رشته هوشبری دانشگاه سراسری 1402
آخرین رتبه‌های قبولی رشته هوشبری دانشگاه سراسری 1402

این تخصص به مطالعه اثرات مختلف مواد بیهوشی، نظارت بر فعالیت‌های قلبی-عروقی، تنفسی، و سایر اثرات بیهوشی بر روی بدن متمرکز است. پزشکان هوشبری نقش مهمی در تیم جراحی دارند و از طریق همکاری با پزشکان جراح، پرستاران و سایر اعضای تیم درمانی، به اجرای بیهوشی ایمن و مؤثر در بیماران می‌پردازند.

مطالعه این مطلب »
نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید
آخرین رتبه‌های قبولی رشته هوشبری دانشگاه سراسری 1402
انتخاب رشته
آخرین رتبه‌های قبولی رشته هوشبری دانشگاه سراسری 1402

این تخصص به مطالعه اثرات مختلف مواد بیهوشی، نظارت بر فعالیت‌های قلبی-عروقی، تنفسی، و سایر اثرات بیهوشی بر روی بدن متمرکز است. پزشکان هوشبری نقش مهمی در تیم جراحی دارند و از طریق همکاری با پزشکان جراح، پرستاران و سایر اعضای تیم درمانی، به اجرای بیهوشی ایمن و مؤثر در بیماران می‌پردازند.

» » » »