Search

پکیج های جامع برنامه ریزی تحصیلی

پارسین مشاوره

راز موفقیت درانتخاب مسیری درست است

یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر فردی که در ان آینده او رقم می خورد، کنکور است. موفقیت در کنکور یعنی ۷۰ سال زندگی با کیفیت و موفق داشتن است. پس بی شک می توانیم بگوییم که با ارزش ترین سال های زندگی شما سال کنکور تعیین می کند.

خیلی از دانش آموزان از ما می پرسند: آیا مشاور برای کنکور لازم است.

هیچ کس وجود ندارد که در همه کارها متخصص باشد و بتواند همه مسائل و شرایط را به طور کامل و به بهترین شکل ممکن مدیریت کند. همه ما کاستی هایی داریم و نیازمند یک فرد متخصص برای راهنمایی و نشان دادن مسیر درست بخصوص در دوران مهم و سرنوشت ساز زندگی، تا متحمل شکست و ضرر های جبران ناپذیر نشویم. کنکور هم یکی از دوران سخت و نفس گیر در زندگی است که وجود یک فرد متخصص در این مرحله الزامی است.

برخی دانش آموزان فکر می کنند موفقیت درکنکور یعنی ۱۲ ساعت درس خوندن است، دیگر نیازی نیست هزینه اضافه برای خود درست کنم و احتیاجی به مشاور ندارم. در حالی که نمی دانند کنکور علاوه بر اصولی مطالعه کردن باید مهارت های دیگری مانند مهارت تست زنی، مهارت خلاصه نویسی و مرور کردن ، مدیریت زمان و کنترل استرس و… را مسلط باشی تا بتوانی در آزمون کنکور رتبه عالی کسب کنی. در ضمن سال کنکور سال ازمون و خطا نیست. چون فرصت محدود است و ازمون و خطا کردن مساویست با شکست.    

 پس بهتر است برای این راه طولانی و پر پیج وخم یک راهنما همراه خود داشته باشید. مسلما کسی می تواند به شما بیشترین کمک را کرده و در این مسیر روش های درست و غلط را به شما اموزش دهد، کسی است که خودش فراز و نشیب های این راه را تجربه کرده، اشنایی کافی با دروس، دغدغه ها و مشکلات آن داشته باشد و درک کند و از آن مهم تر راه را درست رفته و نتیجه ی مطلوبی گرفته باشد.

مر کز مشاوره پارسین ، با استفاده از آخرین تکنیک های مشاوره و برنامه ریزی همه ی مواردی را که یک فرد کنکوری و یا دانش آموز سال های دهم و یازدهم به ان نیاز دارد در پکیج های مشاوره و برنامه ریزی بررسی و لحاظ شده است.

موفق شدن در کنکور مانند فتح کردن قله ی کوه  ناشناخته است که خیلی سخت و راهی طولانی است. برای رسیدن به قله هزاران راه غلط وجود دارد که ما را به بی راه  می برد و زمان ما هم محدود است. پس بهتر است یک راهنما همراه ما باشد تا مسیر را به ما نشان دهد.

مشاور به عنوان کسی که دید بازتری نسبت به کنکور دارد و خودش تجربه گذر از این مسیر سخت را داشته و به موفقیت رسیده، در کنار دانش آموز سعی در هموار کردن این مسیر دارد.

مشاور خوب کمک می کند تا شناخت بهتری از خود و توانایی های خود به دست آوریم و نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنیم و با تمرکز روی آنها بهترین نتیجه را بگیریم. دانش آموزان زیادی را دیده ایم که استعداد و مهارت های زیادی دارند ولی به دلیل راهنمایی غلط یا عدم گرفتن مشاوره از یک فرد متخصص دچار سردرگمی شدند  و فرصت هایشان را از دست داده اند و مجالی برای جبران باقی نمانده.

 

 

 

 

در مرکز مشاوره پارسین، مشاوران سه نقش اصلی را برای راهنمایی دانش آموزان ایفا می کنند:

  1. نقش انگیزشی : مشاور با روحیه دادن به دانش اموز باید بار روانی فرد را کم کند تا میزان یادگیری او بالا برود.
  2. نقش برنامه ریز، تمامی برنامه ریزی های که در این مرکز انجام می شود با توجه به توانایی ها و سطح علمی دانش آموز صورت می گیرد و این برنامه ریزی ها به صورت شخصی سازی شده می باشد..
  3. نقش آنالیز کننده، یکی از مهم ترین کارهای مشاور در این مرکز است. مشاور با آنالیز کردن دانش آموز، نقاط قوت وضعف فرد را شناسایی می کند و برای پیشرفت او راهکار ارائه می دهد.

" مهم ترین رسالت مشاور، برنامه ریزی درسی نیست بلکه ارائه راهکار مناسب در لحظه مناسب است."

در سال کنکور والدین همانند دانش اموزان دوران سخت و پر استرسی را به امید موفقیت فرزندانشان تحمل می کنند. ممکن است والدین توقعات بیش از حد از فرزند خود داشته باشند و این مسئله سبب وارد کردن استرس به دانش آموزی که خود دوران سختی را می گذراند شود. مشاور رابط خوبی بین والدین ودانش آموز است پس حضور مشاور می تواند در کنترل استرس والدین و مدیریت شرایط کمک کند یا با آگاهی دادن به والدین در زمینه های مختلف، شرایط بهتری برای دانش آموز فراهم کند.

پکیج های برنامه ریزی تحصیلی

پکیج مشاوره وبرنامه ریزی ۱ ماهه

۲ جلسه مشاوره حضوری یا انلاین در ماه

۳ جلسه مشاوره تلفنی

۲ جلسه مشاوره انگیزشی در ماه

۱ جلسه تحلیل آزمون

جلسه با اولیا در ماه

برنامه ریزی  روزانه و هفتگی تا ۱ ماه

پیگیری روزانه برنامه با شاد یا ایتا

پکیج مشاوره وبرنامه ریزی ۳ ماهه

۶ جلسه مشاوره حضوری یا آنلاین

۹ جلسه مشاوره تلفنی

۶  جلسه مشاوره انگیزشی

۳  جلسه تحلیل آزمون

جلسه با اولیا درهر ماه

برنامه ریزی  روزانه و هفتگی تا ۳ ماه

پیگیری روزانه برنامه با شاد یا ایتا

پکیج مشاوره وبرنامه ریزی ۶ ماهه

۱۲  جلسه مشاوره حضوری یا انلاین

۱۸  جلسه مشاوره تلفنی

۱۲  جلسه مشاوره انگیزشی

۶  جلسه تحلیل آزمون

جلسه با اولیا درهر ماه

برنامه ریزی  روزانه و هفتگی تا ۶ ماه

پیگیری روزانه برنامه با شاد یا ایتا

پکیج مشاوره وبرنامه ریزی یک ساله

۲۴ جلسه مشاوره حضوری یا انلاین

۳۶ جلسه مشاوره تلفنی

۲۴  جلسه مشاوره انگیزشی

۱۲ جلسه تحلیل آزمون

جلسه با اولیا در هر ماه

برنامه ریزی  روزانه و هفتگی تا یک سال

پیگیری روزانه برنامه با شاد یا ایتا

مزایایی استفاده از پکیج های مشاوره وبرنامه ریزی