Search

پکیج انتخاب رشته ریاضی

پکیج انتخاب رشته ریاضی

مرکز مشاوره پارسین

راز موفقیت در انتخاب مسیری درست است

مزایایی انتخاب رشته تلفنی:

  1.  صرفه جویی در هزینه رفت و آمد
  2. صرفه جویی بسیار زیاد در وقت
  3. امکان دریافت مشاوره در هر لحظه و هر زمان
  4. راحتی استفاده از تلفن  وفراگیر بودن
  5. قابلیت افزایش تعداد جلسات بدون نیاز به هزینه های جانبی
  6. استفاده کردن شهرستان ها از امکانات سطح بالای تهران

مراحل انتخاب رشته تلفنی در مرکز مشاوره پارسین:

  1.  در اولین قدم از شما تست شخصیت شناسی و آزمون رغبت سنجی شغلی با هدف انتخاب رشته هایی که با علاقه و شخصیت شخص همخوانی داشته باشد گرفته می شود.
  2. معرفی کامل رشته های دانشگاهی، بازار کار رشته ها و دروس دانشگاهی، امکان ادامه تحصیل در هر رشته و معرفی دانشگاه ها و شرایط خوابگاه ها
  3. انالیز کارنامه بصورت کامل
  4. دسته بندی رشته ها بر اساس علاقه، کارنامه، مسافت دانشگاه، امکانات خانواده، امکانات رفاهی دانشگاه و..
  5. صحبت کردن با والدین به صورت یک جلسه مجزا
  6. بررسی نهایی انتخاب ها
  7. ثبت کدهای انتخابی در سایت سازمان سنجش یا سایت دانشگاه آزاد
  8. پیشتیبانی و آمادگی کردن شما برای مصاحبه در دانشگاه های مانند فرهنگیان، علوم قضایی و خدمات اداری، صداو سیما و…

پکیج انتخاب رشته ریاضی

پکیج انتخاب رشته ریاضی

تاثیر مشاوره تخصصی پکیج انتخاب رشته ریاضی

زمان انتخاب رشته کوتاه و با ارزش است. مطمئناً از دست دادن این زمان مساویست با ماندن پشت کنکور برای یکسال دیگر و تلف شدن عمر با ارزش شما. اگر در این مدت کوتاه مشاور با تجربه ای کنار دانش اموز باشد یقیناً نتیجه ای دو چندان می بیند. رشته ریاضی یکی از رشته های سطح بالا در ایران است که دانشگاه و رشته های تاپی برای ان وجود دارد. تحصیل در دانشگاه های مانند شریف، امیرکبیر، علم وصنعت، تهران و در رشته های مانند برق، عمران، مکانیک و… ارزوی هر دانش آموز ریاضی است.

در مرکز مشاوره پارسین از تکنیک های چیدمان تخصصی برای قبولی رتبه های نامناسب در بهترین دانشگاه استفاده می شود.

مشاوران راهنما نقش مهمی در کمک به دانش آموزان برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد گزینه های تحصیلی خود دارند. برای حمایت از شما در ارتباط با دانشجویان، مزایای مطالعه ریاضی و علوم کامپیوتر در دانشکده ریاضیات را برجسته کرده‌ایم. ما همچنین پیوندها و منابع مفید زیادی را برای خلاصه کردن اطلاعات مهم برای دانش آموزان در فرآیند درخواست گنجانده ایم.

شما با انتخاب پکیج انتخاب رشته تخصصی رشته ریاضی کارشناسان مرکز مشاوره پارسین این کارها را برای شما انجام می دهند و شما را به موفقیت مد نظرتان می رسانند .

 

انتخاب رشته سال 1402 متفاوت با سال های قبل است. به خاطر تغییرات اساسی که در منابع، زمان ازمون و دومرحله ای شدن کنکور، مطمناً انتخاب رشته ان هم متفاوت است. انجام دادن یک اشتباه کوچک مساویست با از دست دادن دانشگاه و رشته مورد علاقه خود. پس بهتر است کار انتخاب رشته را به فردی با تجربه انجام بدید که مهر ماه برای ثبت نام نام برای دانشگاه مورد نظر خود راهی شوید.

اگر شما در یک دانشگاه سراسری پذیرفته شوید احتیاج به پرداخت شهریه، هزینه خوابگاه، غذا نیستید. بنابراین بهتر است الان هزینه ای برای انتخاب رشته ی فرزندتان داشته باشید تا در اینده هزینه 10 برابر و حتی بیشتر برای دانشگاه او پرداخت نکنید.

چرا ریاضیات و علوم کامپیوتر را در بهترین دانشگاه انتخاب کنیم؟

وقتی نوبت به تحصیل می رسد، دانشجویان گزینه های بسیار خوبی دارند. دانستن تفاوت‌های بین دانشگاه‌ها و برتری علمی و تجربه دانشجویی آن‌ها راهی عالی برای کمک به دانشجویان برای محدود کردن انتخاب‌های خود است.

پکیج انتخاب رشته ریاضی

در این پکیج ، ما برای قبولی در دانشگاه های سطح بالا زیر برنامه های زیادی داریم .

 برای کشف توضیحات برنامه انتخاب رشته ، دوره‌ها، نام‌گذاری‌های حرفه‌ای، داستان‌های دانشجویی، برنامه‌های قابل مقایسه و نحوه اعمال، در مورد هر یک از گزینه‌های مطالعه ما تحقیق کنید

ریاضیدانان و دانشمندان کامپیوتر در همه صنایع مورد نیاز هستند و دانشجویان و فارغ التحصیلان ما را می توان در سازمان های مختلفی مانند بیمه، فناوری، علوم، بهداشت، بانکداری، مالی، اقتصاد و غیره یافت.

معرفی تمامی مشاغل رایج برای دانشجویان و فارغ التحصیلان با ذکر جزئیات در پکیج ذکر شده 

مسیرهای شغلی در ریاضیات

تقاضا برای کارشناسان ریاضیات در تعدادی از مشاغل به طور تصاعدی افزایش یافته است – و همینطور علاقه به این مشاغل. طبق گزارش انجمن ریاضی آمریکا، حرفه های ریاضی به طور فزاینده ای جذاب می شوند. در واقع، مشاغل ریاضی دان، اکچوئر و آماردان بر اساس سطح درآمد، چشم انداز رشد و محیط های کاری کم استرس، از امیدوارکننده ترین مسیرهای شغلی هستند.

معرفی دقیق تمامی مشاغل با پکیج انتخاب رشته ریاضی

در این بخش، مشاغل مختلف ریاضی مورد بررسی قرار می‌گیرند تا نشان دهند که چه چیزی این مشاغل را بسیار ارزشمند می‌کند.

مهندسی برق

مهندسی عمران

مهندسی مکانیک

مهندسی معماری

مهندسی نفت

مهندسی معدن

کاردان حسابداری

تحلیلگر کسب و کار

کارشناس مشتری

دانشمند داده

توسعه دهنده

کاردان بیمه

مدیر پروژه

معاون پژوهشی

  1. دکتری پیوسته فیزیک

یکی از رشته های که داوطلبان ریاضی می توانند پس از گرفتن دیپلم و کسب رتبه مناسب در مقطع دکتری تحصیل کنند، رشته فیزیک است. دانش اموز در صورت موفقیت در انتخاب رشته می تواند با تحصیل در این رشته مدرک دکتری بگیرید. رشته دکتری فیزیک تنها در چند دانشگاه مطرح ایران وجود دارد .

گرایش های دکتری فیزیک عبارتند از؛ گرایش اپتیک و لیزر، فیزیک پلاسما، فیزیک هسته ای، گرانش و کیهان شناسی و نجوم و اختر فیزیک، ذرات بنیادی و نظریه میدانها و… 

  1. ریاضیدان

رشته‌های ریاضی زمانی ریاضی‌دان می‌شوند که آنقدر عاشق ریاضی باشند که هرگز نمی‌خواهند از دانشگاه خارج شوند. در اقتصادی که در آن اتوماسیون و هوش مصنوعی مشاغل بسیاری را تهدید می کند، تقاضا برای ریاضیدانان حداقل تا سال 2026 به رشد خود ادامه خواهد داد.

3.مهندس هوافضا

اگر همیشه عاشق ماموریت‌های آپولو بوده‌اید، اما نمی‌خواهید فضانورد شوید، شغل مهندس هوافضا ممکن است برای شما مناسب باشد. به عنوان یک مهندس هوافضا، شما در خط مقدم طراحی فضاپیماها، هواپیماها و موشک های جدید خواهید بود که کشور شما را رقابتی و صنعت شما را در حال توسعه نگه می دارد.

شما به عنوان یک مهندس هوافضا چه کار می کنید؟

مهندسان هوافضا سیستم‌های جدیدی برای نگهداری بهتر اجسام برای مدت طولانی‌تر در هوا ابداع کرده‌اند. مانند همه مهندسان، مهندسان هوافضا وظیفه دارند ایده های جدید را از ابتدا خلق کنند. جنبه خلاقانه ریاضیات واقعاً در این زمینه وجود دارد.

مهندسان هوافضا با استفاده از ریاضی و فیزیک، بدنه، بال، موتور و سایر اجزای جدیدی را برای هواپیماهای پرنده ابداع می کنند. آنها آزمایش هایی را برای این اختراعات طراحی می کنند و تعیین می کنند که چگونه خلاقیت های آنها در ماشین های پرنده واقعی ادغام شود. مهندسی هوافضا اغلب زمینه ای از آزمون و خطای خستگی ناپذیر است، بنابراین اگر به راحتی ناامید می شوید، ممکن است بخواهید شغل دیگری را انتخاب کنید.

  1. اقتصاددان

پول فقط اعدادی هستند که دارای ارزش هستند، بنابراین رشته های ریاضی به طور طبیعی برای اقتصاددانان بزرگ ایجاد می کنند. اگر شما یک مغز ریاضی بسیار تحلیلی هستید، اقتصاد برای شما مناسب است.

شما به عنوان یک اقتصاددان چه کار می کنید؟

اقتصاددان بودن یکی از روباتیک ترین مسیرهایی است که می توانید در حرفه ریاضی خود داشته باشید. تحلیل بازار تقریباً 100 درصد تحلیلی است. با مشاهده بازارها، نحوه حرکت آنها را تعیین می کنید.

به عنوان یک اقتصاددان، ممکن است در یک اتاق فکر کار کنید و به دلایل سیاسی در مورد اقتصاد تحقیق کنید. از سوی دیگر، ممکن است برای یک تجارت کار کنید و به مافوق خود کمک کنید تا سود خود را بهبود بخشند.

چرا رشته های ریاضی اقتصاددانان بزرگی تربیت می کنند؟

اقتصاد یک ریاضی ناب است، اما با مزیت دیگری که همه چیز در مورد پول است. اگر نمی‌خواهید دنیای فیزیکی را تجزیه و تحلیل کنید و ترجیح می‌دهید در دفتر بمانید، اعداد و ارقام خرد برای یک شرکت بزرگ یا اتاق فکر ممکن است برای شما مناسب باشد.

  1. اکچوئری

اکچوئرها به شرکت های بیمه کمک می کنند تا نرخ ها را تعیین کنند. اگر ریاضی تحلیلی مورد شماست، می توانید به عنوان یک اکچوئر حقوق مناسبی دریافت کنید.

شما به عنوان یک اکچوئر چه می کنید؟

به عنوان یک اکچوئر، ریسک را مدیریت می‌کنید و نرخ‌هایی را برای یک شرکت بیمه تعیین می‌کنید. اکچوئر ها انواع مختلفی از آمارها را تجزیه و تحلیل می کنند و مشتریان را برای محافظت از سود شرکت بیمه بررسی می کنند.

چرا رشته‌های ریاضی، آکچوئرهای عالی می‌سازند؟

اکچوئر بودن یک خرده اعداد محض است. توانایی شما در تجزیه و تحلیل داده های پیچیده، شما را در این زمینه پیشتاز خواهد کرد.

  1. آمارگیر

آماردانان روندها را با تجزیه و تحلیل داده ها شناسایی می کنند. افرادی که علاقه مندند چرا اتفاقات در جهان رخ می دهد، آمار دانان بزرگی هستند.

شما به عنوان یک آمارگیر چه کار می کنید؟

به عنوان یک آمارگیر، روش‌های جمع‌آوری داده‌های بهبود یافته را توسعه خواهید داد، و هنگامی که داده‌ها را جمع‌آوری کردید، آن‌ها را برای تعیین روند تفسیر می‌کنید.

چرا رشته های ریاضی آماردانان عالی می سازند؟

در حالی که تعیین اینکه از کدام روش های جمع آوری داده استفاده کنید ممکن است نقطه قوت شما به عنوان یک رشته ریاضی نباشد، مهارت های تجزیه و تحلیل داده های شما برای هر شرکت یا سازمان دولتی ارزشمند خواهد بود.

تحصیلات مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک آمارگیر

شما می توانید یک شغل آمارگیر سطح پایه را با مدرک لیسانس تضمین کنید .

  1. تحلیلگر مالی

همچنین به عنوان تحلیلگران مالی کمی شناخته می شود، تحلیلگران مالی به شرکت های مالی کمک می کنند تا ریسک های خود را کاهش دهند و سود را افزایش دهند.

به عنوان یک تحلیلگر مالی چه می کنید؟

به عنوان یک تحلیلگر مالی، مدل های ریاضی پیچیده ای ایجاد می کنید که عملکرد یک بانک یا نوع دیگری از مؤسسه مالی را بهبود می بخشد.

چرا رشته های ریاضی، تحلیلگران مالی عالی می شوند؟

تحلیل مالی تجزیه و تحلیل داده ها و خلاقیت را در هم می آمیزد تا به معادل مهندسی حوزه مالی تبدیل شود.

 معرفی و نحوه قبولی در بهترین دانشگاه های رشته ریاضی

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه تهران

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه علم و صنعت

دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه علامه طباطبایی

دانشگاه خوارزمی

دانشگاه الزهرا

دانشگاه شاهد

دانشگاه شیراز

دانشگاه صنعتی اصفهان

تاپ ترین و پردرآمدترین رشته های ریاضی فیزیک

علوم کامپیوتر

مهندسی شیمی

مهندسی عمران

مهندسی برق

مهندسی مکانیک

مهندسی معماری

مهندسی نفت

رهایی از استرس و افکار منفی و سوال های بدون جواب

در زمان انتخاب رشته دانش اموز و خانواده او دچار استرس می شود چون بحث انتخاب اینده است.  معمولا بین انتخاب های دانش اموز و والدین او تفاوت های وجود دارد، بودن یک مشاور اگاه و با تجربه می توان این مشکل را برطرف کرد و با اطمینان بیشتر انتخاب رشته خود را انجام داد.

رشته های نیمه متمرکز کجا بیارم که دعوت به مصاحبه شوم؟

بازار کار این رشته در اینده چطور است؟

اگر به این رشته علاقه نداشتم چکار کنم؟

ایا ممکن است موفق نشوم؟

رتبه من برای انتخاب این رشته مناسب است؟

ایا سال دیگر پشت کنکور بمانم؟

اگر انتخاب رشته موفق نشدم سربازی چکار کنم؟

اینها مجموع افکاری هستند که در زمان انتخاب رشته به سراغ متقاضیان ورود به دانشگاه می اید. برای اینکه موفقیت خود را در زمان انتخاب رشته حتمی کنید لازم است با یک کارشناس انتخاب رشته در تماس باشید.

مرکز مشاوره پارسین به تمام سوالات انتخاب رشته شما جواب می دهد و با استفاده از تکنیک های چیدمان تخصصی انتخاب رشته برای شما که رتبه نامناسبی کسب کرده اید اصولی ترین انتخاب رشته را انجام می دهد.

پس همین الان تماس بگیرید

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

آخرین رتبه‌های قبولی رشته هوشبری دانشگاه سراسری 1402
آخرین رتبه‌های قبولی رشته هوشبری دانشگاه سراسری 1402

این تخصص به مطالعه اثرات مختلف مواد بیهوشی، نظارت بر فعالیت‌های قلبی-عروقی، تنفسی، و سایر اثرات بیهوشی بر روی بدن متمرکز است. پزشکان هوشبری نقش مهمی در تیم جراحی دارند و از طریق همکاری با پزشکان جراح، پرستاران و سایر اعضای تیم درمانی، به اجرای بیهوشی ایمن و مؤثر در بیماران می‌پردازند.

مطالعه این مطلب »
نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید
آخرین رتبه‌های قبولی رشته هوشبری دانشگاه سراسری 1402
انتخاب رشته
آخرین رتبه‌های قبولی رشته هوشبری دانشگاه سراسری 1402

این تخصص به مطالعه اثرات مختلف مواد بیهوشی، نظارت بر فعالیت‌های قلبی-عروقی، تنفسی، و سایر اثرات بیهوشی بر روی بدن متمرکز است. پزشکان هوشبری نقش مهمی در تیم جراحی دارند و از طریق همکاری با پزشکان جراح، پرستاران و سایر اعضای تیم درمانی، به اجرای بیهوشی ایمن و مؤثر در بیماران می‌پردازند.

» » » »