Search

ویرایش اطلاعات ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

ویرایش اطلاعات ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

هر ساله ما با داوطلبانی مواجه می شویم که به دلیل بی دقتی و یا این که ثبت نام را در کافی نت انجام داده اند، اطلاعات ثبت نامی خود را به صورت اشتباه در فرم اینترنتی ثبت کرده اند. سازمان سنجش فرصت های را برای این داوطلبان در نظر گرفته تا بتوانند اطلاعات ثبت نامی خود را به درستی ثبت نکرده اند، اقدام به ویرایش اطلاعات نمایند. تنها راه دسترسی به لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403، مراجعه به سایت sanjesh.org می باشد.

ویرایش معدل بعد از کنکور علاقمندان به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به منظور تکمیل فرم ثبت نام می بایست ابتدا دفترچه ثبت نام را که توسط سازمان سنجش منتشر می شود را مطالعه کنند.

مشاوره تحصیلی پارسین مشاره با ارائه تخصصی ترین مشاوره در تمامی زمینه مدارس کنکور دانشگاه انتخاب رشته دکتری کارشناسی ارشد و … کافی است تماس بگیرید .


سایت ویرایش اطلاعات کنکور
برای کاهش اشتباه به داوطلبان توصیه می کنیم فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را در آخر دفترچه وجود دارد، اطلاعات خواسته شده را از قبل آماده کنند.

مشاوران خبره مرکز پارسین مشاوره نیز آماده خدمت رسانی به داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره انتخاب رشته تلفنی تجربیات طولانی خود را در اختیار آن ها قرار می دهند.

مشاوره تحصیلی

سازمان سنجش در زمان ثبت نام و مهلت های مجدد ثبت نام، این امکان را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. تا این داوطلبان بتوانند در چند مرحله ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 ، که به هر دلیل نیاز به تغییر و ویرایش اطلاعات وجود دارد انجام دهند.

در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد

پس از این که داوطلبان ثبت نام را انجام دادند و کد ۱۶ رقمی رهگیری و کد ۷ رقمی شماره پرونده را دریافت کردند تازه متوجه می شوند که بعضی از اطلاعات را اشتباه ثبت کرده اند. معمولاً به فکر ویرایش اطلاعات در زمان مناسب می گردند. در این مقاله ما به شما می گوییم در چه زمان های می توان اطلاعات را ویرایش کرد:

برای دانستن نکات کلیدی برای موفقیت در کنکور تجربی با قبولی تضمینی کافیست با پارسین مشاوره تماس بگیرید .

1. ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان ثبت نام

ویرایش اطلاعات کنکور ارشد 1403 ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از تاریخ از 16 آذر آغاز شده و تا 26 آذر ماه سال جاری انجام می شود. در صورتی که داوطلب قبل از اتمام مهلت ثبت نام در این بازه زمانی متوجه اشتباه در فرم اینترنتی شوند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب لینک ویرایش ثبت نام اطلاعات خود را تصحیح کند.

2. ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد

طبق روال ثبت نام در هر سال، سازمان سنجش به منظور رفاه حال جاماندگان از ثبت نام و داوطلبانی که نیاز به ویرایش اطلاعات دارند یک مهلت چند روزه به داوطلبان می دهد. این مهلت چند روزه از 23 تا 26 آذر بود. در این بازه متقاضیان می توانند اصطلاحات خود را انجام دهند.

3. ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان فرصت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد

ویرایش معدل هنگام انتخاب رشته ارشد بر طبق سال های گذشته سازمان سنجش علاوه بر فرصت اولیه و تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در بهمن ماه مهلتی برای ویرایش در اختیار داوطلبان قرار می دهد. . مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1402 تا 22 آذر ماه هستش ، مهلت ثبت نام تمدید میشه ولی مشخص نیست مجدد فرصت ثبت نام در بهمن ماه در نظر گرفته میشه یا خیر .

اگر ویرایش های لازم در زمان مناسب و به درستی انجام نشود نتایج جبران ناپذیری در انتظار شماست.

برای مشاوره در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 می توانید با کارشناسان تیم پارسین مشاوره تماس بگیرید.

4. ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

چند روز قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، داوطلبان می توانند وارد سایت سازمان سنجش شوند و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. سازمان سنجش در این بازه زمانی امکان تغییر و اصلاح بعضی از اطلاعات ثبت نامی را مانند معدل، تاریخ فارغ التحصیلی را فراهم کرده. اما اجازه تغییر ویرایش اطلاعاتی بخصوص مربوط به حوزه امتحانی را نمی دهد. برای تغییر اطلاعاتی مثل زبان خارجی انتخاب داوطلب، نوع معلولیت و عکس و سهمیه می توان به باجه های رفع نقص مراجعه کرد. آدرس آنها توسط سازمان سنجش اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1402

نکات مهم در مورد ویرایش اطلاعات

  • اگر داوطلبان در بازه های زمانی که برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده، نتوانند ویرایش لازم را در مجموعه های امتحانی اصلی و شناور یا در حوزه امتحانی انجام دهند. لذا پس از مهلت قانونی ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی، به درخواست های که از طریق سایت سنجش مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثرداده نخواهد شد.
  • داوطلبان برای تغییر و یا اصلاح مجموعه امتحانی و یا سایر اطلاعات ثبت نامی، نیاز به خریداری سریال اعتباری و ثبت نام مجدد نیست.
  • داوطلبان سال آخر کارشناسی که تا تاریخ 31 شهریور 1402 فارغ التحصیل می شوند. می بایست میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود تا تاریخ 1401/11/30 در مرحله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی انجام دهند. لازم به ذکر است در صورت مغایرت معدل اعلام شده از طرف داوطلب و معدل نهایی روی مدرک، قبولی داوطلب لغو می شود.

راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد

داوطلبان برای تصحیح و ویرایش اطلاعات خود می بایست در یکی از بازه های زمانی اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

بدین منظور کافی است وارد بخش کارشناسی ارشد شوید.

بر روی لینک سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403 کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

یکی از روش های جستجو را انتخاب کنید و وارد میز کار خود شوید.

روش اول: شماره پرونده + کد رهگیری

روش دوم: شماره پرونده+ کدملی + سال تولد

در ادامه با انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد می توانید به تصحیح اطلاعات خود بپردازید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

سوالات متداول:

۱.امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام در چه زمان های وجود دارد؟

امکان ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام، تمدید مهلت ثبت نام، فرصت مجدد ثبت نام و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وجود دارد.

۲.آیا برای ویرایش رشته امتحانی در زمان ثبت نام نیاز به خرید سریال اعتباری هست؟

خیر- نیاز نیست.

۳.داوطلبانی که موفق به ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد  در هیچ یک از بازه های زمانی نشده اند چکار می توانند بکنند؟

این افراد می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر ویرایش اطلاعات ثبت نام ارسال کنند. طی ۲۴ ساعت اطلاعات پاسخ این افراد داده می شود.

۴. اگر کد ۱۶ رقمی رهگیری و شماره پرونده را گم کردیم برای ویرایش اطلاعات چکار کنیم؟

از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

9 پاسخ

  1. سلام دانش آموز ۱۲انسانی هستم هنگام ثبت نام به اشتباه گروه آزمایشی رو تجربی وارد کردند امکان اصلاحش هست ؛وچطوری؟

  2. باسلام راهنمایی فرماییددرنحوه ویرایش معدل کارت ورودبه جلسه ازمون ارشد1401

  3. سلام وقت بخیر.ببخشیدمن پارسال کنکورارشد ثبتنام نکردم ولی امسال کافینت بند35روبرام زده که پارسال ثبتنام نموده ام. آیاامکان ویرایش وجودداره؟

  4. سلام وعرض ادب..ببخشید من تاریخ فراغت از تحصیلم رو به جای ۳۱شهریور ۳۱خرداد زدن درحالی که هنوز نمراتم کامل وارد نشده..والان تاریخ انتخاب رشته هم تموم شده…این مشکلی ایجاد میکنه؟!امکان تغییر این تاریخ درحال حاضر هست؟!
    (رشته م معماری هست و ۲۸هم آزمون عملی دارم.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید