Search

انگلیسی را به راحتی یاد بگیرید: 8 نکته برای یادگیری زبان انگلیسی کنکور بدون استرس

نحوه یادگیری زبان انگلیسی

نحوه یادگیری زبان انگلیسی لزوماً مجبور نیستید پشت میز بنشینید تا بر مهارت های زبان خارجی خود مسلط شوید. ما به شما نکاتی را در مورد چگونگی یادگیری آسان انگلیسی ارائه می دهیم.

روش یادگیری زبان انگلیسی شرکت در دوره‌های انگلیسی، فشرده کردن واژگان، انجام تمرین‌های گرامر – معمولاً زمان کمی برای این کار در زندگی روزمره وجود دارد. نه از تمایل.

برای مشاوره تخصصی شرایط پذیرش رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳ با پارسین مشاوره تماس حاصل بفرمایید .

مسلماً، اگر می‌خواهید به طور کامل انگلیسی صحبت کنید، نمی‌توانید از مطالعه فشرده یک فرهنگ لغت و تمرین‌های گرامر هرازگاهی اجتناب کنید. اما شما نمی توانید زبان را فقط از روی کتاب یاد بگیرید. با چند دانش اولیه، یادگیری زبان اغلب می تواند به راحتی در زندگی روزمره ادغام شود.

بیشتر بخوانید : تکنیک ها ی مطالعه موثر برای یادگیری سریع و دقیق مطالب کنکور

8 نکته برای یادگیری آسان انگلیسی

در اینجا هشت نکته مرکز مشاوره پارسین در مورد اینکه چگونه می توانید به نحوه یادگیری زبان انگلیسی را در کنار هم یاد بگیرید – به دور از دوره های انگلیسی و تمرینات گرامر: چگونه زبان انگلیسی را سریع یاد بگیریم در حین آشپزی با دوستان، دویدن در پارک یا حتی آواز خواندن در ماشین آورده شده است.

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته به صورت کاملا تخصصی و حرفه ایی با مشاوران کاربلد پارسین مشاوره فقط کافیست کلیک نمایید .

1. دایره لغات خود را با موسیقی گسترش دهید.

زبان انگلیسی در زندگی روزمره همه جا حضور دارد. اغلب شما فقط باید با دقت بیشتری گوش کنید. به عنوان مثال، موسیقی مورد علاقه شما.

ممکن است بلافاصله همه چیز را نفهمید. اما اجازه ندهید که شما را دلسرد کند. تقریباً می‌توانید یک نسخه مکتوب از شعر هر آهنگ را در اینترنت پیدا کنید. با این کار می توانید به راحتی در مورد معنای کلمات ناشناخته تحقیق کنید و واژگان جدیدی را یاد بگیرید. هنگامی که آهنگ را بهتر درک کردید، خواندن همراه با آن بسیار آسان تر خواهد بود.

مطالعات روانشناسی نشان می دهد که آواز خواندن به یادگیری زبان کمک می کند

به هر حال: مطالعات روانشناسی نشان می دهد که آواز خواندن نه تنها خلق و خوی شما را بهبود می بخشد، بلکه به طور فعال به چگونه زبان انگلیسی را از صفر یاد بگیریم کمک می کند. پس نباید فقط در راه سر کار به موسیقی گوش دهید، بلکه باید در کنار هم آواز بخوانید.

شرایط پذیرش رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳

2. مهارت های گوش دادن خود را در حال حرکت بهبود بخشید.

قطعاً آواز خواندن ظریف ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی در حال حرکت نیست. با این حال، چیزی که در هر رفت و آمد برای آن زمان وجود دارد، محصولات صوتی انگلیسی، پادکست ها یا کتاب های صوتی است.

بسیاری از متون شنیداری را می‌توان حتی در کوتاه‌ترین مسیرهای رفت‌وآمد در نظر گرفت؛ همه محتوا توسط افراد بومی صحبت می‌شود و متناسب با نیازهای زبان‌آموزان انگلیسی است. و اگر نمی‌خواهید از حجم داده‌های خود در حال حرکت استفاده کنید: می‌توانید به سادگی مربی صوتی را همراه با متون گوش دادن و تمرین‌ها در تلفن همراه خود دانلود کنید.

برای زبان آموزان پیشرفته، پادکست های انگلیسی یا کتاب های صوتی نیز رسانه ای هیجان انگیز برای بهبود زبان هستند.

البته می توانید با مطالعه یک مجله یا روزنامه انگلیسی در مسیر کار، زبان خود را نیز تمرین کنید.

3. انگلیسی تجاری خود را مستقیماً در محل کار آموزش دهید.

آیا در کارهای روزمره خود به زبان انگلیسی نیاز دارید؟ کامل. شما تمرین بهتری برای انگلیسی کسب و کار خود پیدا نخواهید کرد.

اما حتی کسانی که واقعاً در محل کار به زبان آلمانی ارتباط برقرار می کنند، می توانند انگلیسی را با معیارهای کوچک در کارهای روزمره خود تمرین کنند:

نحوه یادگیری زبان انگلیسی کاری کنید که کامپیوترتان انگلیسی صحبت کند. زبان سیستم را می توان در تنظیمات تغییر داد. به این ترتیب به راحتی می توانید دایره لغات خود را گسترش دهید و چند اصطلاح مفید IT را یاد بگیرید.

یادداشت های خصوصی خود را به زبان انگلیسی بگیرید – به عنوان مثال در طول یک جلسه. اگر به طور منظم به زبان انگلیسی چه با دست و چه با رایانه یادداشت برداری کنید بیشترین سود را خواهید برد.

جلسات غیر رسمی به زبان انگلیسی برگزار کنید. این ممکن است کمی تلاش کند، اما به همه کسانی که درگیر هستند کمک می کند یاد بگیرند – به عنوان مثال، برای تمرین تلفظ. فقط با همکاران مورد علاقه خود شروع کنید.

مشاوره تخصصی و تضمینی در زمینه انتخاب رشته كنكور توسط خبره ترین استادان پارسین مشاوره با متدهای روز دنیا 

4. هنگام خرید کلمات جدید را یاد بگیرید.

سرمایه گذاری خرید

نحوه یادگیری زبان انگلیسی آیا می خواهید در راه خانه خریدی سریع انجام دهید؟ همچنین یادگیری زبان انگلیسی آسان است: لیست خرید خود را به انگلیسی بنویسید – ترجیحاً به طور کامل با نام تعداد، به عنوان مثال برای بسته، قوطی و بطری.

5. روی یک وعده غذایی آرام تمرین کنید.

هنگام خرید، قبلاً برخی از واژگان مرتبط با غذا را یاد گرفته اید. درس زبان را می توان به راحتی در حین آشپزی ادامه داد. برای مثال، در یک شام با خانواده یا دوستان که در آن قانون «فقط انگلیسی صحبت کنید» اعمال می‌شود.

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

6. از طریق بازی با دوستان یاد بگیرید.

اگر شب را با یک شام انگلیسی شروع کردید، می توانید آن را به سبک با یک شب بازی انگلیسی ادامه دهید.

بیشتر بخوانید : 10 راهکار مفید ایجاد انگیزه برای مطالعه  

7. دوره های ورزشی و زبان را ترکیب کنید.

بیشتر ورزش کنید زبان ها را یاد بگیرید. این دو پروژه اغلب با هم در لیست تصمیمات سال نو یافت می شوند. اما آیا می توان آنها را با هم ترکیب کرد؟ حتی خیلی خوبه

مراقب باشگاه های ورزشی انگلیسی زبان در منطقه خود باشید. شاید نزدیک شما یک باشگاه فوتبال انگلیسی زبان باشد؟ ورزشی که در آن بتوانید با شور و شوق در مورد هر تصمیم داور بحث کنید، برای تقویت مهارت های زبانی شما عالی است.

یادگیری زبان و ورزش: تصمیمات سال نو را می توان با هم ترکیب کرد

با این حال، شما همیشه به یک تیم کامل از شرکای گفتگوی احتمالی نیاز ندارید. همچنین می توانید با پیدا کردن یک شریک دویدن انگلیسی زبان هنگام دویدن، زبان خود را تمرین کنید. یا به سادگی مراقب محیط اطراف خود باشید و ببینید که آیا نام انگلیسی اشیایی که با آنها برخورد می کنید را می شناسید یا خیر.

به خصوص به عنوان یک واکر، نحوه یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید برای جمع‌آوری واژگانی که هنوز به زبان انگلیسی نمی‌دانید وقت بگذارید – بنابراین می‌توانید آن را به صورت آنلاین یا در فرهنگ لغت در خانه جستجو کنید.

8. در سینمای (خانگی) بیاموزید.

فیلم ها به زبان انگلیسی اصلی به ویژه در شهرهای بزرگ آلمان مانند هامبورگ، برلین یا مونیخ نمایش داده می شوند. مبتدیان باید به بازی های سبک تر مانند فیلم های اکشن یا کمدی های عاشقانه پایبند باشند. حتی اگر گاهی اوقات چیزی را متوجه نمی شوید، می توانید طرح را دنبال کنید. با این وجود، به شما کمک می کند تا از قبل یک نمای کلی از فیلم داشته باشید –

زیرنویس‌های انگلیسی می‌توانند مفید باشند، اما همچنین می‌توانند شما را از درگیر شدن با موسیقی متن انگلیسی بازدارند. سعی کنید زیاد روی آن تمرکز نکنید. نحوه یادگیری زبان انگلیسی اگر در خانه فیلم یا سریال انگلیسی تماشا می‌کنید، باید – اگر اصلاً – زیرنویس انگلیسی را روشن کنید.

سوالات متداول :

1. چرا انگلیسی امتیاز مهم است؟

انگلیسی زبان رسمی 53 کشور است و به عنوان زبانی (زبان شناخته شده متقابل) توسط مردم از سراسر جهان استفاده می شود. این بدان معنی است که چه در پکن کار کنید و چه در حال سفر به برزیل، مطالعه زبان انگلیسی می تواند به شما کمک کند تا با مردم از سراسر جهان گفتگو کنید.

2. چگونه سریعتر یاد بگیریم؟


چگونه سریعتر یاد بگیریم: 5 راه برای تنظیم مغز خود برای چیزهای جدید
یادگیری سریع یک مزیت رقابتی عالی برای پیشرفت شخصی و حرفه ای به شما می دهد. …
به دیگران آموزش دهید (یا فقط وانمود کنید)
وقفه ایجاد کنید. …
با دست یادداشت بردارید.
از چرت زدن نترسید!
از روش های مختلف مطالعه استفاده کنید.

3. چگونه انگلیسی یاد بگیریم؟

هرچه بیشتر یک مهارت جدید را تمرین کنید، احتمال یادگیری آن بیشتر است. این به این دلیل است که عمل تکرار به مغز شما می آموزد که مهارت یا اطلاعات برای شما مهم است. این باعث می شود که دانش جدید به بخشی از حافظه بلند مدت شما تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید