Search

معرفی بهترین منابع کنکور انسانی 1402- همراه با نکات آماده سازی

جمع بندی مطالب ویژه انسانی

آمادگی برای کنکور انسانی 1402

بهترین منابع کنکور انسانی 1402 دانش‌آموزان رتبه برتر سال های قبل بهترین کتاب‌های آمادگی را که مرتبط‌ ترین مطالب را برای کنکور انسانی داشتند، به ما گزارش داده‌اند که در زیر ارائه می‌کنیم. مطالعه این کتاب ها در کنار مشاوران پارسین مشاوره، ستون اصلی آمادگی شما برای کنکور است. در کنار کتاب‌هایی که می‌توانید از پارسین مشاوره سفارش دهید، برخی از منابع رایگان را نیز در پایین این صفحه فهرست می‌کنیم.

با داشتن کتاب های متناسب بهترین کتاب تست کنکور انسانی ۱۴۰۱ با سطح خود، زمان را از دست نمی دهید و بعدها دچار پشیمانی و سردرگمی نمی شوید. پس با ما همراه شوید.

همانظور که می دانید کنکور سال 1402 متفاوت با سال های قبل است و خبری از منابع عمومی نیست. در اینجا تنها از منابع تخصصی که منابع کنکور است صحبت می کنیم.

یکی از ابزارهای لازم برای بهترین منابع کنکور انسانی 1402، منابع کمک درسی است. چون این منابع سطح علمی دانش آموز را تا حد کنکور و دانشگاه بالا می برد.

پارسین مشاوره به دلیل داشتن مشاورین مجرب و خبره ثابت کرده است که می‌تواند خدمات فوق العاده با کیفیتی را به کاربران ارائه کند. یکی از این خدمات ارزشمند ارائه پکیج مشاوره تحصیلی است.

ابتدا از دروس محاسباتی رشته علوم انسانی شروع می کنیم که اکثر دانش آموزان از آن گریزان هستند. غافل از این که با زدن تنها چند تست از ریاضی و آمار رتبه ها آنها هزاران نفر جابجا می شود. به این دلیل که اکثر شرکت کننده های انسانی این درس را نمی خوانند و تست نمی زنند.

کتاب اقتصاد دهم جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی انتشارات گاج

درسنامه جامع به‌ صورت نموداری به همراه آموزش کامل روش‌ های حل سریع و دقیق مسائل، تست‌ های درس‌ به‌ درس با شیوه شبیه‌ سازی سوالات کنکور و پاسخنامه تشریحی این کتاب در طول سال‌ها برای بخش تفکر و استدلال منطقی توصیه ‌شده‌ترین کتاب است.

بهترین منابع کنکور انسانی بر اساس سطح کتاب های که حاوی درسنامه هستند برای دانش آموزان سطح متوسط و ضعیف می تواند بسیار مفید باشد.

بهترین منابع کنکور انسانی

اقتصاد خیلی سبز

این کتاب توضیح عمیقی از تکنیک ها ارائه می دهد. ممکن است بسیار مفید باشد به خصوص اگر این زمینه برای شما نسبتاً سخت باشد و در ان ضعیف باشید.

یکی از کتاب های که افراد رتبه برای درس اقتصاد استفاده کرده اند کتاب جامع مشاوران است. این کتاب بصورت روان و ساده نوشته شده است.

کتاب ریاضیات جامع کنکور سراسری سری میکرو طبقه بندی انتشارات گاج

برای شما بسیار مهم است که تا آنجا که می توانید سوالات را تمرین کنید. در اینجا توصیه شده ترین کتاب ها با سوالات تمرینی برای همه موضوعات وجود دارد. اگرچه کنکور انسانی یک امتحان کاملاً متفاوت است، اما این کتاب ها بخش بزرگی از سؤالات ریاضی را ارائه می دهند که می توانند به شما در تسلط بر ریاضی، به خصوص در بخش حل مسئله کمک کنند.

کتاب ریاضی  و آمار دهم و یازدهم و دوازدهم  جامع خیلی سبز

برای سطح ضعیف مناسب می باشد بنابراین اگر در این درس درصد خوبی بیاورید می توانید تراز خوبی کسب کنید و از رقبا خود فاصله ای کیلومتری بگیرید. در کنکور 1402 درس ریاضی و آمار درای ضریب 6 می باشد که بعد از درس علوم و فنون بالاترین ضریب را دارا می باشد.

کتاب عربی  دهم و یازدهم و دوازدهم جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی انتشارات گاج

درس‌ نامه‌ های جامع پایه به پایه و درس به درس به همراه تست‌ های کنکور و تالیفی و پاسخنامه‌‌ تشریحی. اگر نیاز به سوالات بیشتری برای حل پیدا کنید، این کتاب راه حل خوبی است برای سطح قوی مناسب است .

کتاب جامع عربی ماه و مهر، کتابی توصیه شده به تمامی دانش آموزانی است که می خواهند درس عربی را با درصد بالا بزنند.

کتاب عربی  دهم و یازدهم و دوازدهم اختصاصی جامع خیلی سبز

 شما که سطح ضعیفی دارید باید  از کتاب های کمک درسی مناسب استفاده کنید تا بتوانید این کمبود را جبران کنید. اگر برای شروع از کتاب های با سطح بالا استفاده کنید بطور قطع مطالب را متوجه نمی شوید و حتی ممکن از مطالعه و هدف خود دلسرد شوید.

کتاب فلسفه یازدهم و دوازدهم و منطق دهم جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی انتشارات گاج

ابتدا این را بخوانید: – مطمئناً در حین انجام جستجو در مورد کتاب آماده سازی خود به این مجموعه برخورد خواهید کرد. آنها یکی از محبوب ترین کتاب های کنکور بودند. بنابراین، به شما توصیه می کنیم برای آماده شدن در کنکور  به آنها اعتماد کنید. آنها می توانند به عنوان یک تمرین اضافی تنها پس از اتمام حل برخی از سوالات دشوارتر استفاده شوند به خصوص در سطح قوی .

بهترین منابع کنکور انسانی سال 1402

برای دانش آموزانی که می خواهند یک کتاب با تست عالی در درس فلسفه داشته باشند کتاب جامع مهرو ماه پیشنهاد می شود. البته ما برای داوطلبانی که دنبال درسنامه عالی برای فلسفه هستند کتاب جامع مشاوران فلسفه را توصیه می کنیم.

موفقیت در منابع کنکور انسانی 1402 را می توان با یک کلمه خلاصه کرد: تمرین. می‌توانید ماه‌ها  زمانتان را در کتاب‌های تئوری دفن کنید، اما هیچ سودی برای شما نخواهد داشت، مگر اینکه برای عملی کردن این دانش وقت بگذارید. بنابراین هر چه سوالات بیشتری حل کنید، آمادگی بیشتری خواهید داشت.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم تمام کتاب های تمرینی را که می توانید تهیه کنید (و در واقع از آنها استفاده کنید!) و انواع مختلف را ترکیب کنید زیرا هر یک از آنها سطوح مختلفی از دشواری را ارائه می دهند.

کتاب فلسفه یازدهم و دوازدهم و منطق دهم  جامع خیلی سبز

که درس های آن به هم پیوسته هستند و باید بتوانید که بین آن ها ارتباط برقرار کنید. قاعدتا داشتن یک منبع خوب که این کار را کرده باشد می تواند برای شما که سطح ضعیفی دارید بسیار سودمند باشد.

کتاب تاریخ دهم و یازدهم و دوازدهم جامع کنکور انسانی سری خط ویژه انتشارات گاج

 جمع بندی مطالب ویژه ماه های پایانی منتهی به منابع کنکور انسانی 1402  برای سطح قوی می باشد

این بخش کمی متفاوت از بقیه بخش های طراحی شده است. در حالی که شیمی، ریاضیات و فیزیک نیاز به درک خوب مفاهیم دارند و سوالات در مبحث سال به سال تفاوت چندانی ندارند، کتاب تاریخ به دانش نسبتاً دقیق و متنوع تری نیاز دارد. بنابراین احتمالاً استفاده از ترکیبی از کتاب های جامع تر ایده خوبی خواهد بود.

جمع بندی مطالب ویژه انسانی

برای کسب دانش کامل و کامل، دانش آموزان توصیه می کنند کتاب تاریخ عمیق تری را انتخاب کنند. مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید، تا زمانی که با این الزامات مطابقت داشته باشد و در سطح قوی هستید این کتاب بهتر است .

کتاب تاریخ دهم و یازدهم و دوازدهم جامع خیلی سبز

برای تسلط بر روی جزئیات شما باید مرور های منظم داشته باشین، بنابراین منبع شما باید به صورت ساختار بندی شده باشد و بتواند در مرور ها به شما کمک کند مخصوص سطح ضعیف.

کتاب جامعه شناسی  دهم و یازدهم و دوازدهم کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی انتشارات گاج

  آموزش کامل مفاهیم و نکات در درسنامه تخصصی به همراه بانک تست جامع تالیفی و سراسری و پاسخنامه  برای سطح قوی و مروری فشرده از اکثر مفاهیم اصلی ارائه می‌دهند. آنها گزینه خوبی برای آخرین مراحل آماده سازی شما هستند.

جامعه شناسی دهم و یازدهم و دوازدهم جامع خیلی سبز

در ظاهر ساده است، اما تسلط به تست های آن کمی دشوار است و باید بتوانید بین دروس مختلف آن ارتباط معنادار برقرار کنید مخصوص سطح ضعیف می باشد.

منبع دیگری که برای درس جامعه شناسی حتما باید از استفاده کرد کتاب جامع مشاوران است.

کتاب علوم و فنون ادبی کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی انتشارات گاج

 آموزش کامل مفاهیم و نکات در درسنامه تخصصی به همراه بانک تست جامع تالیفی و سراسری و پاسخنامه

همانطور که در بالا ذکر شد، کتاب های علوم و فنون خلاصه ای از مفاهیم را ارائه می دهند. از آن به عنوان یک کتاب مروری قبل از امتحان یا در صورتی که دانش قبلی قابل توجهی از موضوعات دارید استفاده کنید.و برای سطح قوی می باشد

 این کتاب ها شامل سوالات مفاهیم و تمام  نکاتی است که به نیاز دارید.

اگر کتاب علوم و فنون ادبی را بسیار دشوار می‌دانید و در سطح ضعیف هستید، ممکن است بخواهید منبع جامع‌تری را در نظر بگیرید، مانند: علوم و فنون ادبی جامع خیلی سبز

درس علوم و فنون بالاترین ضریب یعنی ضریب 8 را بین تمامی دروس دارا می باشد . پس بایستی در برنامه ریزی و منابع برای آن کم نگذاشت.

مقاله مرتبط: اهمیت برنامه ریزی در کنکور

کتاب جغرافی  دهم و یازدهم و دوازدهم جامع کنکور انسانی سری میکرو طبقه بندی انتشارات گاج

برای سطح قوی مناسب است

ما به شما توصیه می کنیم که در کتاب های جامع غوطه ور نشوید، بلکه مفاهیم کلیدی را که بیشتر در مقالات گذشته تکرار شده است، یاد بگیرید. ریاضی و فیزیک ممکن است برای بسیاری از دانش‌آموزان سخت‌ترین بخش‌ها به نظر برسد، حتی برخی تصمیم می‌گیرند که اصلاً آنها را مطالعه نکنند، و به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری بزرگی با بازدهی کم است، اما این یک بخش بزرگ است. اشتباه! ترفند در اینجا این است که موضوعات واقعی سوالات در این بخش به ندرت در طول سال ها تغییر می کند، بنابراین اگر به چندین مورد از آن مفاهیم کلیدی تسلط داشته باشید، با صرف زمان نسبتاً کمی، می توانید امتیازات آسانی را در کنکور کسب کنید.

 کتاب جغرافیا جامع خیلی سبز

  این درس هم مثل درس تاریخ جزئیات زیادی دارد که با تست زدن زیاد باید بر آنها مسلط شوید. برای سطح ضعیف مناسب است .

کتاب روان شناسی یازدهم  جامع کنکور انسانی انتشارات گاج

در این کتاب تلاش زیادی شده است تعداد زیادی سؤالات جدید، مفهومی و متنوع ارائه شود تا میزان موفقیت شما در آزمون‌‌ها (به‌ویژه کنکور)، با مطالعه‌ی خلاصه‌ی دروس و نکات آموزشی و تست‌های گوناگون، افزایش یابد برای سطح قوی مناسب است.

کتاب مناسب برای دانش آموزان سطح متوسط و ضعیف ، کتاب جامع مشاوران است که مطالب عالی و کاربردی دارد.

بیشتر بخوانید : ۱۰ قدم برای بهبود مهارت های مطالعه

کتاب روانشناسی خیلی سبز

روانشناسی هم از درس های لذت بخش و کاربردی است که به راحتی می توان این درس را در منابع کنکور انسانی 1402 درصد بالایی زد ولی قاعدتا نیازمند تمرین و تست های زیاد است برای افراد ضعیف مناسب است.

در آخر یادآور می شویم بهترین منابع کنکور انسانی از زبان رتبه های برتر اطراف خود را از منابع گوناگون پر نکنید چون فقط برای خانواده خود هزینه می تراشید. بهترین کار این است که به جای چندین کتاب کمک درسی یک کتاب را چندین بار مطالعه کنید که مطالب ملکه ذهن شما شوند.

سوالات متداول:

1.بهترین منابع کنکور انسانی برای رتبه های برتر چیست؟

بهترین منابع کنکور انسانی برای رتبه های برتر در هر درس به تفکیک در پارسین مشاوره آمده است و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن و به تفکیک برای هر درسی به بهترین منابع کنکور انسانی در پارسین مشاوره مراجعه کنید.

2. آیا منابع عمومی کنکور 1402 در میان گروه های آزمایشی مختلف تفاوتی دارد؟

خیر. منابع عمومی آزمون سراسری در میان گروه های آزمایشی پنج گانه مشترک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید