Search

مراحل ثبت نام کلاس اول ابتدایی-همراه با تغییرات 1403

مراحل ثبت نام کلاس اول ابتدایی

ثبت نام کلاس اولی ها، هرسال در اواخر فصل بهار و اوایل فصل تابستان شروع می شود. والدینی که فرزندشان در سال تحصیلی 1403-1404 وارد پایه اول دبستان می شوند، بایستی برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنند. بزرگترین تغییری که در برنامه ثبت نام در سال 1403 ایجاد شده، این است که اولیاء برای نوبت گیری و سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بایستی از ابتدای فروردین ماه 1402 در سامانه my.medu.ir ثبت نام کنند. همه ساله برنامه سنجش سلامت کلاس اولی ها در تابستان اجرا می شد و اخرین مرحله ثبت نام بود اما امسال برای اولین بار زمان سنجش نوآموزان تغییر پیدا کرد.

شایان ذکر است بقیه مراحل ثبت نام کلاس اول ابتدایی به صورت حضوری انجام می شود. امسال پیش ثبت نام اولیه از طریق سامانه، ثبت نام مدارس به نشانیpada.medu.ir انجام نمی شود و سامانه جدید my.medu.ir برای این منظور معرفی شده است.

برای دریافت پکیج مشاوره برنامه ریزی کنکور لطفا کلیک کنید.

ثبت نام برای ورودی پایه های جدید در مدارس(اول، هفتم و دهم) همیشه مشکل بوده، ولی ثبت نام پایه اول دبستان بخاطر رفت و آمد زیاد اولیاء به مدارس و مراحل مختلفی مانند سنجش سلامت، واکسن و…سخت بوده و یک غول ثبت نام برای والدین است.

مهم ترین دوره تحصیلی سن ثبت نام کلاس اول در تمام نظام های آموزش و پرورش جهان، دوره ابتدایی است. به دلیل این که در این دوران رشد شخصیت و رشد هم جانبه دانش آموز در این دوره بیشتر است. همچنین دوره ای است که فرد فرصت مناسبی برای تحصیل، تربیت و یادگیری شیوه ارتباط صحیح با دیگران است.

بیشتر بخوانید : my.medu.ir سامانه خدمات الکترونیکی دانش آموزان و فرهنگیان

سن مناسب برای ورود به پایه اول دبستان

اولین نکته ای که والدین برای ثبت نام، فرزندشان در پایه اول ابتدایی بایستی از آن اطلاع داشته باشند، آگاهی از سن ورود به پایه اول دبستان می باشد. سن ورود به مدرسه یک چالش جهانی است در اکثر کشورها 6 سال تمام و در برخی از کشورها دیگر 5 سالگی، سن مناسب ورود به مدرسه در نظر گرفته شده است.

ثبت نام- کلاس اول ابتدایی

بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، حداقل سن ثبت نام برای پایه اول ابتدایی 6 سال تمام تعیین شده است. یعنی برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی سال 1403-1404، نیمه اول سال 96 و قبل تر از آن می باشندو نیمه دوم سال 1395 مشمول ثبت نام در پایه اول ابتدایی خواهند بود و بچه های که متولد نیمه دوم سال 1395 هستند اجازه ثبت نام برای پایه اول ابتدایی را ندارند. البته هر ساله مخالفت های زیادی از طرف خانواده های که کودکان آنان متولد نیمه دوم هستند، برای برداشتن این قانون دیده شده تا بتوانند در زمان ثبت نام مدارس، فرزند خود را ثبت نام کنند

بخشنامه جدید ثبت نام: در سال 1402 منحصرا متولدین نیمه دوم 1396/7/1 می توانند برای پایه اول دبستان ثبت نام کنند.

پارسین مشاوره به دلیل داشتن مشاورین مجرب و خبره ثابت کرده است که می‌تواند خدمات فوق العاده با کیفیتی را به کاربران ارائه کند. یکی از این خدمات ارزشمند ارائه پکیج مشاوره تحصیلی است.

خانواده ها پس از مطمئن شده از سن فرزندشان برای ثبت نام در پایه اول دبستان، بایستی فاکتورهای مهم برای انتخاب یک مدرسه با کیفیت را مطلع شوند و سپس مراحل ثبت نام در مدرسه را شروع کنند.

مهم ترین فاکتورهای انتخاب یک مدرسه با کیفیت عبارتند از:

1.معلم و کادر آموزشی

2. فاصله مدرسه تا محل سکونت (بخصوص برای دانش آموزان ابتدایی)

3. امکانات و فضای آموزشی

4. شهریه مدرسه

5. رضایت اولیاء و دانش آموزان سال قبل

در این مقاله کلیه مراحل ثبت نام کلاس اولی ها را به طور کامل و با تمام جزئیات برای شما والدین عزیز شرح داده می شود.

برای ثبت نام فرزندتان در پایه اول ابتدایی این مراحل را به ترتیب بایستی بگذرانید:

1. سنجش سلامت کلاس اولی ها

اولین مرحله برای ثبت نام کلاس اولی ها در مدارس در سال 1402، سنجش سلامت کودکان است. برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی، انجام سنجش سلامت نوآموزان ضروری است. هدف از اجرای طرح سنجش سلامت، ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان در بدو ورود به دبستان است. علاوه بر ارائه خدمات سلامت به دانش آموزان، این طرح به مشخص کردن مکان آموزشی مناسب برای دانش آموزان در مدارس عادی، استثنایی، دیرآموزان طیف اوتیسم کمک خواهد کرد تا متناسب با وضعیت یادگیری آنها خدمات آموزشی با کیفیت را دریافت کنند.

پایگاه های سنجش در حقیقت مدارس سطح شهر هستند که در آن تمامی ارزیابی ها و غربالگری های تعیین شده در برنامه سنجش نوآموزان را انجام می دهند.

پس از اطلاع از زمان سنجش سلامت فرزندتان از طریق سامانه my.medu.ir و تهیه برگه معرفی دانش آموز به پایگاه سنجش از مدرسه، بایستی در زمان مقرر در آن پایگاه مشخص شده حاضر شوید.

همان طور که در ابتدای مقاله ذکر شد زمان سنجش نواموزان کلاس اولی در سال 1402 تغییر پیدا کرده است و سنجش اولین مرحله ثبت نام کلاس اولی استدر صورتی که والدین در زمان تعیین شده برای سنجش نوآموز خود به پایگاه های سنجش مراجعه نداشته باشند، بایستی منتظر بمانند تا نوبت دیگری از سوی مدرسه به آنها داده شود.

برای مشاوره تخصصی  شرایط پذیرش رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳ با پارسین مشاوره تماس حاصل بفرمایید .

مدارک مورد نیاز جهت سنجش سلامت کلاس اول ابتدایی:

1.اصل شناسنامه دانش آموز همراه با کپی

2.یک قطعه عکس 4*3 (پشت نویسی شده)

3. برگه واکسیناسیون دانش آموز

4. برگه معرفی دانش آموز به پایگاه سنجش( این برگه را باید از مدرسه فرزندتان

5. همراه داشتن یک کارت بانکی برای پرداخت هزینه سنجش.

ارزیابی های که پایگاه های سنجش از نوآموزان به عمل می آورند عبارتند از: ارزیابی های بینایی، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی- حرکتی، اندازه گیری توده بدنی، قد و وزن، دهان و دندان، بیمار های نیازمند مراقبت ویژه، سابقه بیماری در خانواده است.

اگر کودک شما در یکی از این مراحل غربالگری؛ بینایی، شنوایی، جسمی- حرکتی و آمادگی تحصیلی مشکوک به مشکل تشخیص داده شود به مراکز تخصصی برای ارزیابی تخصصی ارجاع داده می شود.

تمامی این ارزیابی های که انجام شد، نتایج آن در سامانه توسط مسئول پایگاه ثبت می شود و یک برگه که نتیجه غربالگری پایگاه سنجش سلامت است به والدین داده می شود که به مدرسه فرزندشان تحویل بدهند.

  • برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی در سال 1402، داشتن مدرک پیش دبستانی الزامی است و همه مدارس برای ثبت نام در پایه اول ابتدایی، مدرک پیش دبستانی را از والدین می خواهند.

  • در مرحله آخر سنجش سلامت حتماً پزشک پایگاه این ارزیابی ها را تایید کند و برگه شما را مهر بزند. در برخی مدارس پزشک حضور ندارد و اولیاء را به پایگاه های دیگر ارجاع می دهند.

سنجش سلامت نوآموزان اولین مرحله ثبت نام کلاس اول ابتدایی برای ورود به مدارس است.

خوشبختانه با وجود ویروس کرونا در جامعه آموزش به صورت حضوری می باشد.

2.مراجعه حضوری به مدرسه و آماده کردن مدارک مورد نیاز

اولیاء پس از اعلام زمان ثبت نام در اقدام بعدی برای ثبت نام، ابتدا بایستی با توجه به ادرس محل سکونت مدرسه مناسب فرزند خود را انتخاب کنند. و سپس مراجعه حضوری به آن مدرسه داشته باشند.

برای ثبت نام پایه اول ابتدایی، مدارس تنها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در فصل تابستان باز هستند و از ساعت 8 تا 1 ظهر ثبت نام را انجام می دهند.

اولیاء با اولین مراجعه حضوری به مدرسه مورد نظر فرزندشان، ساعت و روز دقیق مراجعه بعدی که همراه با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام باشد مطلع می شوند.

نکته: برای ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد، ابتدا باید در سامانه پادا، (سامانه دانش آموزی) ثبت نام کرد. و سپس در صورت تایید شدن و کسب امتیاز لازم مراجعه حضوری به مدرسه مورد نظر داشت.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پایه اول دبستان

1.اصل شناسنامه دانش آموز و کپی از تمام صفحات شناسنامه

2. اصل شناسنامه پدر و کپی از تمام صفحات شناسنامه

3.اصل شناسنامه مادر و کپی از تمام صفحات شناسنامه

4. اصل و کپی کارت ملی اولیاء دانش آموز

5.کپی از برگه واکسیناسیون دانش آموز

6. اصل وکپی مدارک محل سکونت دانش آموز(اصل و کپی بنچاق و سند)،(اصل و کپی اجاره نامه هولوگرام دار همراه با یکی از قبوض آب و برق یا تلفن)

7. برگه حضانت جهت دانش آموزانی که والدین آنها متارکه کرده اند یا پدر فوت کرده است.

8.شش قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده

9. تکمیل فرم ثبت نام کلاس اولی ها که از مسئول ثبت نام مدرسه اخذ می شود.

10. همراه داشتن یک کارت بانکی برای پرداخت پول کتاب و بیمه دانش آموز

مراحل ثبت نام کلاس اول ابتدایی my medu.ir

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام کتاب درسی در سامانه irtextbook.com

اولیاء بایستی در اولین فرصت تمامی مدارک مورد نیاز را برای ثبت نام فرزند خود آماده کنند. لازم به ذکر است که در صورت نقص در یکی از این مدارک و همراه نداشتن یکی از آنها مدرسه ثبت نام را انجام نخواهد داد.

ستاد ثبت نام دوره ابتدایی

نکته: در صورتی که مسئول ثبت نام مدرسه، از نام نویسی فرزند شما خودداری کند والدین می توانند به آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود، قسمت «ستاد ثبت نام دوره ابتدایی» مراجعه کنید و از آن جا نامه کتبی برای مدرسه مورد نظر تهیه کنید تا مدرسه ثبت نام نوآموز شما را انجام دهند.

اگر تا این مرحله پیش رفتید باید به شما تبریک بگوئیم چون ثبت نام کلاس اولی ها کار سختی است. مسئول ثبت نام یک شماره همراه به منظور ثبت در سامانه مدرسه (سامانه سیدا) برای استفاده کردن از برنامه شاد از اولیاء اخذ می کند. از طریق همین شماره اطلاعاتی که لازم باشد به اطلاع والدین رسیده می شود. پس بهتر است شماره که در دسترس است به مسئول ثبت نام داده شود. در ضمن تاریخ دقیق مراجعه به پایگاه سنجش سلامت از طریق برنامه واتساپ به اطلاع شما رسیده می شود.

3. مراجعه به مراکز تعیین شده برای دریافت واکسن 6 سالگی

تمامی نوآموزان قبل از ورود به دبستان و حضور در یک مکان عمومی و برای جلوگیری از سرایت بیماری های واگیردار، بایستی واکسن مورد نظر را دریافت کنند.

اولیاء می توانند برای دریافت واکسن 6 سالگی فرزند خود به پایگاه های سلامت و سرای محله ها مراجعه کنند. البته می توان انجام واکسیانسیون را در مرحله اول و همراه با سنجش سلامت انجام داد.

کودکان در سن 6 سالگی، یک واکسن خوراکی که برای فلج اطفال و یک واکسن سه گانه(دیفتری، کزاز و سیاه سرفه) که بصورت تزریقی است دریافت می کنند. مرحله بعدی واکسن، در سن 15 سالگی و زمان ورود به دوره دوم متوسطه است. پس از ترزیق واکسن برخی کودکان ممکن است دچار تب شوند. در صورت بروز تب، خانواده ها می توانند از قطره خوراکی استامینوفن و کمپرس های سرد و گرم استفاده کنند.

اولیاء گرامی، زمانی که تزریق واکسن فرزندتان به پایان رسید از مسئول مرکز بخواهید برگه واکسیناسیون را حتما مهر بزند و یک کپی از آن برای مدرسه تهیه کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره سنجش سلامت می توانید با کارشناسان ما در مرکز پارسین مشاوره تماس حاصل نمائید.

سوالات متداول:

1.سن مناسب برای ورود به پایه اول ابتدایی چقدر است؟

سن مناسبی که توسط شورای آموزش و پرورش اعلام شده 6 سالگی تمام است. برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی در سال 1402 نوآموز بایستی متولد نیمه اول 1396 و نیمه دوم 1395 است.

2. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کلاس اول دبستان؟

در مقاله بالا به طور کامل کلیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ذکر شده است.

3. در سنجش سلامت کلاس اولی چه ارزیابی های انجام می دهند؟

ارزیابی های که پایگاه های سنجش از نوآموزان به عمل می آورند عبارتند از: ارزیابی های بینایی، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی- حرکتی، اندازه گیری توده بدنی، قد و وزن، دهان و دندان، بیمار های نیازمند مراقبت ویژه، سابقه بیماری در خانواده است.

53 پاسخ

  1. این چه قانونی هست بدبختمون کردین چند روز با نیمه اول فاصله دارند باید یک سال عقب بیفتند

      1. مسخره کردن ملتو بخدا پارسال اجازه ثبت نام تو پیش دبستانی رو دادن ولی دوباره قانون عوض شده مثل سال‌های قبل آموزش و پرورش باید الگو نظم و … باشه متاسفانه بی‌نظیرترین ارگان هست

      2. سلام
        اگر بخوام پسرمو دیرتر بفرستم مدرسه، بازم امسال باید واکسن بزنه ؟

  2. من نمیخوام به بچم واکسن ۶ سالگی بزنم برای ثبت نامش باید برم ستاد ثبت نام دوره ابتدایی ،اموزش پرورش؟

    1. سلام منم نمیخوام به بچم واکسن 6سالگی بزنم میخواستم بدونم در ثبت نام مدرسه مشکلی پیش نمیاد باید چیکار کنم؟؟؟

  3. ماتهران منطقه ٥هستيم هنوز اطلاعات سنجش نو آموز وارد سايت نشده،به ما گفتن اطلاعات اول خرداد وارد ميشه،گفتن امثال به سامانه املاك وصل ميشن تا اوليا را درگير سندخونه نكنند،الان كه ديگه قبض آب و برق و تلفن را اينترنتى پرداخت مى كنيم،چرا مغزشون تعطيله و قبض ميخوان

        1. منم دخترم متولد 26مهر 96 هست کارهای سنجش و انجام دادیم ولی مدرسه میگه بخشنامه نیومده
          ممکن است ثبتنام نشه؟؟؟

      1. سلام‌ببخشید من‌تمام مراحل رو برای پیش ثبت نام‌کلاس اول میرم‌ولی در اخر میگ کدملی با شماره مطابقت نداره ؟؟ چیکار کنم

  4. سلام خسته نباشید پسرم متولد ۲ مهر ۹۶ هست پیش رفته سنجش هم انجام داده تایید شده میریم تو سایت ثبت نام کنیم نمیشه چرا واسه یه روز یه سال باید عقب بیفته؟؟

    1. خداروشکر کن هرچه نیمه دوم باشه دیرتر بره مدرسه مغزش بیشتر کشش داره برای یادگیری بچه های نیمه اول ضعیف تر از نیمه دومی هستند

    2. در واقع تا 1396/06/31 ثبت نام انجام میشه ولی با تبصره منحصرا تا یکم فروردین 96 امکان ثبتنام دارند.

      1. سلام لطفاً مرا راهنمایی کنید
        چگونه پیش ثبت نام را حذف و دوباره انجام دهم؟
        مدیر مدرسه میگوید باید دوباره انجام دهید ولی هرکاری میکنم حذف نمیشود

  5. سلام خسته نباشید پسرم متولد ۲ مهر ۹۶ هست پیش رفته سنجش هم انجام داده تایید شده میریم تو سایت ثبت نام کنیم نمیشه چرا واسه یه روز یه سال باید عقب بیفته؟؟

  6. سلام ،دختر من متولد ۲۵ مهر ،پیش دبستانیشم تموم کرده ،تا یک ماه پیش اعلام کردن که متولدین مهر ۹۶ میتونن ثبت نام کنن ،الان رفتم مدرسه واسه ثبت نام میگن سنش کمه ،ما مردم ایران چه خاکی باید تو سرمون بریزیم با این مسئولین بی کفایتمون،من نمیخوام بچم یک سال عقب بمونه

    1. سلام‌ببخشید من‌تمام مراحل رو برای پیش ثبت نام‌کلاس اول میرم‌ولی در اخر میگ کدملی با شماره مطابقت نداره ؟؟ چیکار کنم

  7. ببخشید در بالا برای سن مجاز ثبت نام نوشته اید نیمه دوم 95 ونیمه ل نودوشش مجازند ولی پشت سر نوشتید نیمه دوم نودو پنج نمی توانند برای کلاس اول ثبت نام کنند

      1. من متوجه نشدم پسر من متولد سال ۱۳۹۶/۴/۸هست برایه ثبت نام کی اقدام کنم یعنی باید مهر امسال بچم میرفت مدرسه لطفا کمکم میکنید

      2. من متوجه نشدم پسر من متولد سال ۱۳۹۶/۴/۸هست برایه ثبت نام کی اقدام کنم یعنی باید مهر امسال بچم میرفت مدرسه لطفا کمکم میکنید

  8. سلام دختر من از سه سالگی تحت نظر پزشک عینک میزنه،سنجش رفتیم همه چی خوب،مهر هم زدن
    الان ثبت نام نمیشه کرد سایت میگه سنجش کامل نشده،رفتم دیدم تو سنجش زدن تو قسمت بینایی ارجاع به متخصص،رفتم دوباره اونجا اصلا نمیدونستن با این شرایط ثبت نام نمیشه کرد

      1. سلام متاسفم برای تصمیم گیرشون الان یک سال بچه هامون باید بمونن تا برن کلاس اول
        حداقل ی بخش نامه بدند برای اونایی که پیش رو پارسال گذروندن

  9. سلام.اونایی که اجاره نامه ندارن ومثلا توخونه پدرشون زندگی میکنن باید چیکارکنن.

    1. سلام پارسال گفتند مدرک پیش دبستان اصلا الزامی نیست برای ثبت نام کلاس اول .
      امروز پیام دادند به اجبار باید یکماه برند .این یعنی چی ؟
      وای از دست مسولانی که شب میخوابند صبح برای مردم تصمیم میگیرند .

  10. با سلام تشکر میکنم که معلمان دانش آموزان و مردم را به زحمت می اندازید مخصوصا روستاها و نواحی بدون اینترنت عشایری که نه معلم میتونه پایه اول را ثبت نام کند و نه اولیا سواد کار با رایانه و موبایل دارند ممنون که با این همه پیشرفت همون ثبت سفارش دستی کتاب و ثبت نام دستی بهتر است گو اینکه همین الان هم حتی با وجود ثبت نام اینترنتی باید پرونده فیزیکی هم در مدرسه باشه و دفتر آمار و دفتر امتحانات و… واقعا به کجا میریم قبلا ادارات آموزش و پرورش زحمت کار را به دوش می کشیدند و فلسفه وجودیشون هم همین است حالا مردم ومدیران مدارس هم باید بار کار اضافی را به دوش بکشند و از پرورش و آموزش بچه ها غافل میشوند حتی راهنما معلم ها هم دارند بار اضافی بروکراسی بر مدرسه تحمیل میکنند هزار رحمت به راهنما معلم قدیم در هر شهرستان یکی دوتا بودند برای کل روستاهاش خیلی کارها را آسان میکردند الان ده تا شدند همش دنبال گیر دادن برای پوشه کار و کارهای دست وپاگیر هستند باری از دوش کسی بر نمی دارند به فکر کسی نیستند ای خدا ببین به خدا با 23 سال سابقه دوست دارم سریعتر بازنشسته بشم که این سیستم و این افراد را نبینم که هیچ مروت و رحمی در ایشان نمیبینم با این طراحی سامانه های دست و پاگیر و وقت گیر چون خودشون تدریس نکردند در روستا و عشایر و مدارس چند پایه معلوم نیست چه ذهنیتی از مشکلات مردم دارند و اصلا در بین مردم هستند یا فقط شمال تهران را میبینند! مگر فلسفه ثبت احوال چیست چرا تفاهم نامه ای امضا نمیکنید تا اطلاعات پایه اول اتوماتیک داده بشه و این همه هزینه و وقت را از ملت نگیرد؟ آخه روستاها زیر ساخت و سواد کار با رایانه ندارند و این همه خطرات و مقدرات در تردد به شهرها هست از یکسو اگه ثبت اینترنتی نشه باز در ثبت کتاب به مشکل میخورند!
    ای که دستت میرسد کاری بکن*پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار

  11. سلام، وقت بخیر
    آقا یکی به ما بگه متولی این قانون گذاری آموزش پرورش کیه! ببخشید مگه خونه خاله هست که نیمه دومیها یکسال بتونن ثبت نام کنن و سال بعد نه!؟ نمیدونم شایدم ما مثه آقایون سواد آنچنانی نداریم ولی یکی به این سوال من پاسخ بده لطفا
    من چطوری فرزندم رو قانع کنم که امسال هم باید (بخار 20روز)در یک مقطع تکراری تحصیل کنی و در کنار دوستانت نباشی؟!
    حالا فارغ از هزینه خانواده ها که اونم کم نیست اما از بعد روحی و روانی بچه ای که در شرف ورود به اجتماع و فهم مسائل ارتباطی و اجتماعی هست و یکسال در یک مقطع درکنار بچه های دیگه که معنی دوست رو براش پیدا کردن و کاملا باهم اخت شدن، آیا در همین ابتدای کار با این قانونگذاری غلط و بدون تفکر آسیب نمیبینه؟؟؟
    واقعا من موندم برچه اساسی این تفکرات غلط بر پیکره این سیستم آموزشی اعمال میشه!
    آقایان محترم و عقل کل یا یک تصمیم رو نگیرین یا اگه گرفتین دیگه خودتون رو اینجوری زیر سوال نبرین و بچه های مردم رو در معرض آسیب روحی قرار ندین!!!
    واقعا از اون عزیزانی که دستی در این سیستم دارن خواهش میکنم حداقل بخاطر روحیه بچه ها پیگیر این قضیه باشن

    1. واقعا بچه من گریه میکنه مامان چرا دوستام میرن کلاس اول من دوباره باید پیش بخونم
      خب به بچه هم توضیح میدی
      یه بچه شش‌ساله چه درکی‌از قانون های مسخره این دولت داره

  12. سلام
    تا چه موقع زمان برای پیش ثبت نام اول دبستان وقت هست؟
    من وقتی گزینه پیش ثبت نام رو میزنم، خطا میده، مشکلی در سرور مای به وجود آمده مجددا سعی کنید

  13. باسلام بچه نواموزم راخردادماه دردبستان شاهد پیش ثبت نام کرده ام توسط مدیر ،حالا مهاجرت کرده ام به شهر دیگه،از طرف مدیر که وارد سایت میشه حذف نمیشه پیام خطا میده ،که پایه اول وهفتم شاهد حذف نمیشن،چکار کنم

  14. پارسال بخشنامه زدید که تاسیُم نَودوشش میتونن برن پیش که سال بعد بتونن برن کلاس اول
    خدا ازتون نگذره امسال بخشنامه رو برداشتید
    الا دختر من از دوباره باید پیش بخونه خاک تو سرتون که اصلا به فکر بچه ها ‌ی ما واحساساتشون نیستید

  15. سلام منم پسرم همین مشکل رو داره بخشنامه اومده که تا 30 مهر ماه 96 میتو.نن پیش دبستانی بخونن الان من چکار کنم بچه های این دوره فهمیده تر از مسئولین هستن با چه زبونی قانعش کنم که مجددا پیش رو بخونه روحیه بچه رو از اول ابتدایی داغون مکنن وزارت آموزش ابتدایی گفت تعیین تکلیف مهرماه 96 تا 20 مرداد انجام میشه پس کو چرا مردم رو سرکار میزارن بعدا میگن چن تا چن تا بچه بیارید و با این وضع نابسامانی که هر روز با بخشنامه بازی سر بچه هامون درمیارن لطفا شما رو به خدا و پیغمبری که می پرستید تعیین تکلیف این بچه های که یکسال پیش دبستانی رو خوندن به امید کلاس اول .

  16. مشاورین محترم لطفا نامه ای جلسه ای چیزی رو بزارید مردم از این بلاتکلیفی دربیارد بچه من چه گناهی کرده پارسال با بخشنامه ماده 29 تبصره پیش رو خونده امسال بایستی پایه اول رو بخونه بلاتکلیف

  17. سلام من بچه ام فروردین ۹۶ بدنیا اومده امسال باید بره مدرسه. من خودم هیچ مدرکی ندارم ومتاسفانه شوهرم منع خدمات شده حالا بچه مو چجوری ثبت نام کنم بچه ام فقط ی کارت واکسن داره

  18. سلام من پسرم متولد یازده اردیبهشت نود وهفته پیش نرفته سال بعد می‌تونه بره اول

  19. سلام من پسرم ۷ /۱ /۹۷ به دنیا اومده امسال پیش دو را داره می گذرونه سال دیگه ۱۴۰۳_۱۴۰۴ می تونه بره کلاس اول؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید