Search

8 نشانه که مطمئن شوید شغل پرستاری برای شما مناسب است

شغل پرستاری مناسب چه افرادی است؟

شغل پرستاری مناسب چه افرادی است؟ زمانی که از رشته پرستاری صحبت می کنیم احساس مسئولیت بالا، مراقبت و کنترل وضعیت بیمار تنها جزئی از وظایف انهاست. مطمئناً اشخاصی که شغل پرستاری را انتخاب می کنند انسان های خاصی هستند که باید ویژگیها و خصوصیات مناسب این شغل را در خودشان ببینند که آن را انتخاب کنند. در صورت انتخاب رشته درست فرد با انجام وظایف ان رشته احساس رضایت کامل می کند. پس بیاید با هم چک کنیم که این 8 نشانه مهم را داریم که وارد این شغل خاص و مهم جامعه شویم و آن را برای اینده خود انتخاب کنیم:

مشاوره تلفنی تحصیلی  پارسین مشاره با ارائه تخصصی ترین مشاوره در تمامی زمینه مدارس، کنکور، دانشگاه، انتخاب رشته، دکتری، کارشناسی ارشد و … کافی است تماس بگیرید. 

برای اینکه مطمئن شوید شغل پرستاری مناسب شما است و انرا انتخاب کنید این 8 ویژگی را در خود بررسی کنید:

1. بایستی حس کمک به دیگران داشته باشید.

پرستاری حرفه ای است که نیاز به مراقبت از رفاه افراد دیگر دارد. این حرفه مستلزم یک مجموعه مهارت خاص و یک انگیزه درونی برای مراقبت از کسانی است که نمی توانند از خود مراقبت کنند. اگر میل عمیقی برای کمک به مردم دارید، پرستاری ممکن است انتخاب شغلی مناسبی برای شما باشد.

2.شما دوست دارید با بچه ها کار کنید.

اگر عاشق این هستید که وقتتان را با بچه ها بگذارنید، می توانید در بخش کودکان پرستار موفقی باشید. پس باید مدرک پرستاری خود را دریافت کنید تا بتوانید اصول پرستاری را در زمینه تخصصی مانند اطفال بیاموزید.

 با داشتن مدرک پرستاری، می توانید در بیمارستان کودکان، به عنوان پرستار کار کنید، یا به تحصیلات تکمیلی در سطوح بالاتر مانند مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا ادامه دهید، که به شما امکان می دهد به عنوان یک سرپرستار  پیشرفته کار داشته باشید یا اینکه در دانشگاه به عنوان هیات علمی مشغول بکار شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی جامع رشته پروتزهای دندان و بازار کار آن

3.شما می خواهید از بزرگان ما مراقبت کنید.

ما ممکن است فردی باشیم که قدردان همراهی و خرد سالمندان هستید. مطالعات نشان می‌دهد که صنعت مراقبت‌های بهداشتی افزایشی خواهد داشت، زیرا جمعیت در حال رشد نوزادان در حال رسیدن به سن بازنشستگی هستند. این امر با افزایش نیاز به مراقبت و درمان برای بیماران سالمند همراه است.

ویژگی های رشته پرستاری

پرستاری سالمندان، متخصص در کار با افراد مسن و همچنین خانواده ها و جوامع آنها برای کمک به اطمینان از یک سبک زندگی سالم پیری است. به عنوان یک پرستار ثبت نام شده، می توانید مسیر شغلی خود را در این زمینه از تخصص متمرکز کنید.

در ادامه بخوانید: آخرین رتبه های قبولی پرستاری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

4. شما مایل به بهبود روش های بیمارستان هستید.

اشغل پرستاری مناسب چه افرادی است؟ گر انگیزه ایجاد تغییر در صنعت مراقبت های بهداشتی را دارید، پس هدف شما ایجاد یک شغل اجرایی است که دارای مسئولیت های تصمیم گیری حیاتی است که بر سیاست ها و رویه های کلی مراقبت های بهداشتی تأثیر می گذارد.

مشاوره تخصصی و تضمینی در زمینه انتخاب رشته کنکور توسط خبره ترین استادان پارسین مشاوره با متدهای روز دنیا 

دانشگاه ملی فلوریدا  برنامه های تحصیلی در مدیریت خدمات بهداشتی ارائه می دهد، اما اگر خود را فردی می دانید که ممکن است بخواهید رویکرد عملی را در ایجاد تفاوت در پیش بگیرید، FNU یک برنامه مدرک کارشناسی علوم در پرستاری (BSN) ارائه می دهد. پس از تکمیل آن برنامه، می توانید مستقیماً وارد برنامه کارشناسی ارشد علوم پرستاری (MSN) شوید. در آن، شما این گزینه را خواهید داشت که فقط بر رهبری و مدیریت پرستار تمرکز کنید، جایی که بر پویایی فرآیندهای تصمیم گیری پیچیده، مدیریت امور مالی، انفورماتیک و پویایی سازمانی تسلط خواهید داشت.

نکته: پرستاری که یکی از رشته های است که برای مهاجرت مناسب است.

5. شما روی کار خود سرمایه گذاری کرده اید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه از وظایف و مسئولیت هایی که به شما محول شده است می گذرد، پس می توانید از حرفه پرستاری لذت ببرید. وقتی کاری را پیدا می‌کنید که دوست دارید انجامش دهید و می‌توانید از آن شغل حرفه‌ای بسازید، مسئولیت‌هایی که در بر دارد کمتر شبیه یک کار طاقت فرسا به نظر می‌رسند. وظایف شما به چیزی تبدیل می شود که می خواهید انجام دهید تا اینکه مجبور به انجام آن باشید.

بیشتر بخوانید: رشته شنوایی سنجی چیست؟ وظایف، مهارت ها و مسیرهای شغلی

6. دوست دارید در محل کار فعال باشید و دائماً پشت میز ننشینید.

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که نمی خواهید 8 ساعت در روز پشت میز بنشینید؟ کار به عنوان یک پرستار ثبت نام شده مطمئناً مستلزم کارهای اداری است، اما بسیاری از مسئولیت های شما مستلزم این است که روی پای خود باشید. به عنوان یک پرستار، شما اغلب تمام بیماران خود را بررسی می کنید تا مطمئن شوید که آنها پایدار هستند و در صورت عدم وجود بی درنگ مداخله کنید. شما همچنین مسئول نظارت بر رژیم غذایی، فعالیت بدنی و آماده سازی آنها برای معاینات و درمان خواهید بود. این نوع کار به سطح مشخصی از فعالیت بدنی شما نیاز دارد، بنابراین شما به عنوان یک پرستار کاملا فعال خواهید بود.

7. شما امنیت شغلی می خواهید.

صنعت بهداشت و درمان یکی از پردرآمدترین صنایع موجود است. در حال حاضر تقاضا برای پرستار افزایش یافته است. تا زمانی که نیاز به مراقبت های بهداشتی وجود داشته باشد، نیاز به پرستار نیز وجود خواهد داشت.

پارسین مشاوره به دلیل داشتن مشاورین مجرب و خبره ثابت کرده است که می‌تواند خدمات فوق العاده با کیفیتی را به کاربران ارائه کند. یکی از این خدمات ارزشمند ارائه پکیج برنامه ریزی است.

 شغلی پرستاری مناسب چه افرادی است؟

چه در شهر و چه در سراسر کشور با آژانس پرستاری مسافرتی، تقریبا مطمئن هستید که شغل پرستاری پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، موقعیت های پرستاری پاره وقت زیادی وجود دارد. این بدان معنی است که برای پر کردن یک موقعیت واحد به دو پرستار ثبت نام شده نیاز است و در نتیجه نرخ اشتغال دو برابر می شود. پس با احتمال خیلی زیاد می توان گفت با داشتن مدرک پرستاری بیکار نخواهید بود.

8. شما انعطاف پذیری می خواهید.

شغل پرستاری مناسب چه افرادی است؟ اگر به دنبال شغلی هستید که ساعات کاری قابل انعطافی را ارائه دهد، پس صنعت پرستاری همان شغل است. مراقبت های بهداشتی در ساعت پنج یا در تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات متوقف نمی شود. این یک تقاضای 24 ساعته است که مستلزم مراقبت و نظارت مستمر کسانی است که به آن نیاز دارند. بنابراین، اگر به دنبال انعطاف‌پذیری هستید، بسته به نوع مرکز مراقبت‌های بهداشتی که در آن کار می‌کنید – به‌ویژه اگر بیمارستان و/یا مرکز مراقبت فوری باشد، شانس بیشتری برای کار در شیفتی خواهید داشت که بهترین عملکرد را با برنامه‌تان دارد. . با این حال، شایان ذکر است که در صنعت مراقبت های بهداشتی هیچ چیز تضمین شده نیست. به عنوان یک پرستار، شما باید آماده کمک به پزشکان و سایر پرسنل مراقبت های بهداشتی و همچنین درمان بیماران در هر زمان که لازم باشد، در یک لحظه باشید.

هر پرستاری در بیمارستان در طول شبانه روز شیفت کاری مختلفی خواهید داشت که بستگی به وضعیت بیمارستان و بخش مورد نظر دارد.

در ادامه بخوانید: آشنایی با اطلاعات کارنامه کنکور سراسری و تحلیل آن

آیا فکر می کنید برای یک پرستار بودن چه چیزی را دارید؟

اگر هر یک از این هشت ویژگی شبیه شماست، با پارسین مشاوره تماس بگیرید.

اگر از آن دسته دانشجویانی هستید که به دنبال انعطاف پذیری هستند، ممکن است بخواهید در برنامه های پرستاری آنلاین نیز ثبت نام کنید. بنابراین، کار خود را به سمت یک حرفه پرستاری پربار شروع کنید و همین امروز با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره تخصصی  شرایط پذیرش رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳ با پارسین مشاوره همین حالا تماس بگیرید.

سوالات متداول:

1. مفهوم اصلی پرستاری چیست؟

پرستاران از افراد به طور کل  مراقبت می کنند، از جمله نیازهای عاطفی، روحی، روانی، اجتماعی، فرهنگی و جسمانی آنها. آنها مشکلات، مسائل و نیازهایی را در نظر می گیرند که فرد به عنوان بخشی از یک خانواده و جامعه با استفاده از فرآیند پرستاری تجربه می کند.

2. خلاصه رزومه در پرستاری چیست؟

خلاصه رزومه پرستاری بخش مختصری در بالای رزومه شما است که تجربیات، مهارت ها و دستاوردهای مرتبط شما را برجسته می کند. به طور معمول، این خلاصه بین یک تا چهار جمله است، به این معنی که مهم است که هنگام نوشتن جمله خود مختصر باشید.

3. چرا معرفی پرستار مهم است؟

معرفی حرفه ای به ایجاد یک تبادل اجتماعی (یا یک قرارداد اجتماعی) کمک می کند که بر مسئولیت پرستار در قبال بیمار و حرفه پرستاری تأکید دارد. این جلسات تمرین همچنین پرستاران را قادر می سازد تا در مورد چگونگی شناسایی بهترین حرفه و تخصص خود بحث کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید