Search

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 1402

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

علاقمندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که در بازه زمانی ۱۶ الی ۲۳ آذرماه موفق به ثبت نام نشدند. سازمان سنجش به منظور رفاه حال داوطلبانی که در مهلت تعیین شده به هر دلیلی نتوانستند ثبت نام کنند. با تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 زمان در نظر گرفته برای این فرآیند از 20 لغایت 30 بهمن ماه افزایش می یابد.

ثبت نام کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی انجام می شود. کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، نوبت دوم(شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سایت   sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در یکی از رشته های کارشناسی ارشد گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر، کشاورزی و دامپزشکی می توانند در این مهلت مجددی که سازمان سنجش به آنها داده ثبت نام کنند. داوطلبان حداکثر می توانند دو رشته اصلی و شناور با مشاوران پارسین مشاوره انتخاب کنند.

تمدید ثبت نام ارشد

مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد

پس از پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام، معمولاً با داوطلبان نگرانی مواجه می شویم که از ما سوال می کنند ؛ آیا سازمان سنجش فرصت دوباره برای ثبت نام ما در نظر می گیرد؟ خوشبختانه سازمان سنجش هر ساله برای جاماندگان از ثبت نام فرصت مجددی برای آنها فراهم می کند.

با توجه به این که زمان مقرر ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 در بازه زمانی ۱۶ الی ۲۳ آذرماه انجام شد. داوطلبان در این زمان اعلام شده می توانستند ثبت نام خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: رشته های شناور کنکور ارشد

تمدید مهلت ثبت نام های که از طریق سازمان سنجش صورت گرفته:

تمدید مهلت اول:

پس از اتمام مهلت اصلی( ۱۶ الی  ۲۳ آذر)، فرصت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد طبق اطلاعیه ای که سازمان سنجش به منظور رفاه حال جاماندگان از ثبت نام منتشر شد. ثبت نام تا تاریخ 26 آذرماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام ارشد

تمدید مهلت دوم:

مهلت مجددی که در اختیار علاقمندان به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد قرار گرفت در   بهمن ماه اعلام شد.

پارسین مشاوره به دلیل داشتن مشاورین مجرب و خبره ثابت کرده است که می‌تواند خدمات فوق العاده با کیفیتی را به کاربران ارائه کند. یکی از این خدمات ارزشمند ارائه پکیج مشاوره تحصیلی است.

تمدید مهلت سوم:

بازه زمانی سوم که در سال 1402 برای جاماندگان از ثبت نام کارشناسی ارشد در نظر گرفته شد 6 الی 8 بهمن ماه می باشد.

نکته : در صورتی که داوطلب در زمان های مجدد نتوانست ثبت نام خود را انجام بدهد، تیم پارسین مشاوره بر اساس تجربه خود به داوطلبان پیشنهاد می دهد که از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، درخواست خود را مبنی بر عدم ثبت نام اعلام نماید. درخواست این افراد طی ۲۴ ساعت جواب داده می شود و معمولاً موفق به ثبت نام می شوند.

ویرایش اطلاعات در زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد

متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را انجام داده اند، ولی به دلیل بی دقتی یا عدم آگاهی اطلاعات فردی یا تحصیلی خود را اشتباه ثبت کرده اند؛ نگران نباشید! چون در زمان تمدید مهلت ثبت نام و هم در زمان مهلت مجدد امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد برای همه داوطلبان وجود دارد. داوطلبان می توانند وارد سایت سنجش شوند و لینک جداگانه ای با عنوان ویرایش ثبت نام را ببینند و تغییرات لازم را انجام دهند.

اگر در زمان های تمدید مهلت ثبت نام نتوانستند ویرایش لازم را انجام بدهند. شما می توانید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه، با مراجعه به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه، ویرایش مربوط به معدل خود را انجام دهند.

در ادامه بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

سوالات متداول:

۱.آیا در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توان ویرایش انجام داد؟

بله امکان دارد

۲.تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد در چه تاریخی است؟

همان طور که گفته شد ثبت نام دانشگاه های سراسری وازاد با هم ادغام شده . تمدید مهلت در نظر گرفته شده از تاریخ 20 تا 30 بهمن ماه  است.

11 پاسخ

  1. دستوتن درد نکنه هرروز نگاه میکنم که جا نمونم خیالمونو راحت کردید به لطف خدا.ممنون وتشکر.

  2. سلام تمدید مهلت ثبت نام “۲۰ لغایت ۳۰ بهمن” تایید شده است؟ چون هیچ جا این مطلب رو ندیدم

  3. سلام منم هیچ جا ندیدم که ۲۰ بهمن تا ۳۰ ام بخوان ثبت نام کنند. امروزم که ۲۲ بهمنه داخل سایت سازمان سنجش هم نیست اگه این موضوع صحت داشت باید ثبت نامی میداشتن دیگه 😐😔

  4. سلام وقتتون بخیر
    چرا خبری از تمدید مهلت ثبت نام ارشد نیست ؟
    چی شده که سازمان سنجش هرسال مهلت ثبت نام مجددتعیین میکرد ولی امسال خبری نیست؟
    خواهش میکنم پاسخ بدید 🙏

    1. سلام دوست عزیز
      برنامه سازمان سنجش امسال متفاوت بود با سالهای قبل ، طی چند سال گذشته روال کار به این صورت بود تا در بهمن ماه زمانی برای ثبت نام مجدد تعیین می شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید