Search

انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰3: بهترین مشاور انتخاب رشته

بهترین مشاور انتخاب رشته

در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور، همه ی داوطلبان به دنبال یافتن بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور هستند تا در این فرصت اندک بهترین انتخاب رشته را برای آنها انجام دهند. داوطلبی که یک سال از عمر خود را صرف درس خواندن گذاشته است، در این ایام که حساس‌ترین و سرنوشت سازترین موقعیت زندگی اوست، می‌خواهد نتیجه‌ای از این زحمات خود داشته باشد. اگر همین فرد با یک انتخاب رشته نادرست، فرصت قبول شدن در رشته مورد علاقه خود را از دست بدهد چاره‌ای جز انتظار یک سال دیگر برای کنکور ندارد.

مشاوره تخصصی و تضمینی در زمینه انتخاب رشته کنکور توسط خبره ترین استادان پارسین مشاوره با متدهای روز دنیا 

اگر شما برای انتخاب رشته کنکور خود بهترین مشاور را برای این کار مهم انتخاب کنید، مطمئناً در مسیری قدم می‌گذارید که برای آن ساخته شده‌اید. و آینده‌ای در انتظار شماست که در ان دچار تزلزل و پوچی در زندگی تحصیلی خود نمی‌شوید.

 بارها در مشاوره‌های خود دیده ایم که افرادی در دانشگاه چندین بار از رشته خود انصراف داده اند. این اشخاص علاوه بر متحمل شدن هزینه‌های انصراف، مهم‌ترین سرمایه خود یعنی عمر خود را تلف کردند. زمانی که با این افراد صحبت می‌کنیم با افسوس از زمان انتخاب رشته و نداشتن یک مشاور تخصصی صحبت می‌کنند. این قضیه (انصراف از تحصیل) برای داوطلبان مرد هزینه بالایی دارد و آن رفتن به سربازی و محروم شدن از ادامه تحصیل است.

اهمیت یافتن یک مشاور تخصصی برای انتخاب رشته کنکور یک کار بسیار مهم است چرا که آینده شغلی فرد به رشته و دانشگاه که در آن تحصیل می‌کند بستگی دارد.

اگر انتخاب رشته توسط یک فرد با تجربه و متخصص انجام شود می‌تواند همه ی ملاک‌ها و تحلیل‌های لازم را انجام دهد. و با استفاده از روش‌های نوین انتخاب رشته در کنار انتخاب رشته دستی، یک نتیجه دلخواه و خوشایند برای داوطلب ایجاد کند.

هزینه‌ی انتخاب رشته توسط بهترین مشاور در حال حاضر بسیار بالا است. اما تیم پارسین مشاوره با توجه به شرایط بد اقتصادی و کمک به تمامی دانش آموزان با استعداد سراسر کشور، انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد را با هزینه کمتر و به صورت تلفنی انجام می‌دهد.

برای رزرو انتخاب رشته کنکور توسط بهترین مشاوران انتخاب رشته با شماره 9099070084 بدون گرفتن کد همین حالا تماس بگیرید.

در صورت نداشتن تلفن ثابت و استفاده از بسته های مشاوره 50% تخفیف اینجا کلیک کنید.

ویژگی‌های بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور

در زمان انتخاب رشته کنکور همه ی ما شاهد بازار داغ سودجویانی هستیم که از انتخاب رشته تخصصی ندارند و با توجه به هزینه‌های بالای انتخاب رشته به دنبال یک فرصت کوتاه برای درآمدزایی هستند. بارها در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات فریبنده و کذب برای انتخاب رشته مواجه شده‌ایم. در حالی که در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور، هیچ خبری از نتیجه مورد انتظار دیده نشده است. متاسفانه بسیاری از دانش آموزان و خانواده‌های آنها در دام این افراد گرفتار می‌شوند و نتیجه‌ای جز افسوس برای آنها در پی نخواهد داشت.

مهمترین ویژگی‌ها برای انتخاب بهترین مشاور در زمان انتخاب رشته:

1.مهمترین ویژگی، بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور این باید باشد که با دانش آموز و خانواده او صادق باشد و وعده و وعید به آنها ندهد و بتواند بهترین و کامل‌ترین تحلیل را از کارنامه و رتبه فرد انجام دهد.

2.برای انتخاب رشته با قوانین جدید سازمان سنجش برای پذیرش دانشجو، قوانین نظام وظیفه، شرایط انصراف و… آشنایی کامل داشته باشد.

3.برای انتخاب رشته هر فردی وقت کافی بگذارد و به شرایط دانش‌آموز و خانواده او توجه کافی نماید.

4.بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور باید تجربه کافی و تخصص لازم را در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد داشته باشد.

5.یک مشاور برای انتخاب رشته صرفاً از نرم‌افزارهای کامپیوتری استفاده نکند و از منابع و روش‌های مختلفی استفاده کند.

چرا باید از بهترین مشاور برای انتخاب رشته بهره ببرید؟

برخی داوطلبان در زمان انتخاب رشته بر اساس تجربیات دوستان و آشنایان و یا دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه انتخاب رشته خود را انجام می‌دهند. و همین اقدام در بیشتر موارد سبب مردود شدن فرد در زمان اعلام نتایج نهایی شده است.

از کنکور ۱۴۰۲ تغییرات اساسی در آزمون به وجود آمده است این تغییرات شامل تغییر ظرفیت دانشگاه‌ها، سهمیه‌ها و قوانین پذیرش شده است. مسلماً فردی که در جریان قوانین و مقررات جدید نباشد نمی‌تواند یک انتخاب رشته مناسب انجام دهد. و نمی‌تواند فرصت انتخاب رشته را به راحتی تکرار کند. پس بهتر است انتخاب رشته خود را به یک مشاور آگاه و با تجربه بسپارد تا با انتخاب صحیح و اصولی شانس قبولی شما را به ۱۰۰درصد تبدیل کند.

به طور قطع اگر از تجربیات یک مشاوره خوب استفاده نکنید باید یک سال دیگر از عمر خود را پشت کنکور بگذرانید. و با این تغییراتی که هر ساله در برگزاری کنکور شاهد ان هستیم هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

در مشاوره‌ها دیده‌ایم که افرادی با رتبه‌های خیلی خوب در برگه انتخاب رشته خود تنها یک یا سه انتخاب ثبت کرده اند و در کنکور آن سال قبول نشدند. این داوطلبان تنها ملاک خود را در انتخاب، صرفا رتبه‌های قبولی سال‌های قبل گذاشته بودند.

بیشتر بدانید: 6 نکته اساسی در مورد نرم افزارهای انتخاب رشته

انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

لیست برخی تبلیغات دروغین در زمان انتخاب رشته کنکور

همانطور که در بالا در مورد زمان انتخاب رشته صحبت شد، که در این مواقع همه ی افراد اطراف ما انتخاب رشته انجام می‌دهند و همه مناسب و تخصص لازم برای انجام انتخاب رشته را دارند. علاوه بر این در زمان انتخاب رشته دانش آموزان و خانواده‌های آنان با انواع تبلیغات کذب در فضای مجازی مواجه می‌شوند.

تیم پارسین مشاوره برای آگاهی شما عزیزان در این لحظات مهم و سرنوشت ساز زندگی شما، یکسری از تبلیغات دروغین را بازگو می‌کند و از شما می‌خواهد به هیچ وجه در دام چنین افرادی گرفتار نشوید و صحبت‌های آنها را نپذیرید تا نتیجه زحمات شما از بین نرود.

-برخی موسسات و اشخاص بیان می‌کنند که ما با سازمان سنجش، آموزش و پرورش به طور کامل در ارتباط هستیم و آشنایانی در این مراکز مهم داریم. اگر این اشخاص چنین آشنایانی داشتند شما بگوئید احتیاج به کار مشاوره و انتخاب رشته داشتند.

-اطلاع از قوانین مخفی سازمان سنجش یا ظرفیت‌های مخفی رشته‌ها. برخی موسسات مشهور از این اصطلاحات بارها دیده شده استفاده کردند. چون با این عناوین فقط می‌خواهند دانش آموزان را جذب کنند. باید مواظب باشید!

-تبلیغ کذب دیگر انتخاب رشته با روش gdf ،pkl و… این افراد با اسامی خود ساخته می‌خواهند فقط اعتماد دانش‌آموزان را جلب کنند. باید اینجا متذکر شوم ما اصلاً روش خاصی برای انتخاب رشته با اسامی خاصی نداریم.

-قبولی در رشته‌های پزشکی و پیرا پزشکی با رتبه‌های دور از انتظار. رشته تجربی به علت محبوبیت رشته‌های دانشگاهی و متقاضی زیاد آن تبلیغ‌های فراوانی با روش‌های مختلفی برای آن انجام می‌شود. به طور مثال قبولی پزشکی با رتبه ۵۰ هزار که چنین چیزی در واقعیت اصلاً امکان پذیر نیست.

-دروغ بزرگ دیگری که نباید آن را باور کنید، خرید صندلی پزشکی، دندانپزشکی و… در دانشگاه‌های پردیس خودگردان است. باید به شما عزیزان بگویم در قوانین پذیرش دانشجو چه در وزارت علوم و چه در وزارت بهداشت ما روشی این چنین برای پذیرش دانشجو نداریم.

-برخی موسسات با تبلیغ دروغین و کارنامه‌های ساختگی، به برگزاری کارگاه‌های انتخاب رشته و فروش پکیج‌های مشاوره می پردازند. این مراکز  تنها می‌خواهند بخش بزرگی از کار انتخاب رشته را بر عهده دانش‌آموزان بگذارند و تنها خودشان ۱۰ انتخاب اول را برای شما انجام دهند و بقیه فرایند انتخاب رشته را بر عهده داوطلب بگذارند. چون همین موسسات در یک زمان محدود می خواهند برای صدها نفر انتخاب رشته انجام دهند و از ترفند تشکیل کارگاه و تهیه پکیج مشاوره استفاده می‌کنند.

در حالی که بهترین مشاور انتخاب رشته کسی است که هیچ وظیفه‌ای را بر عهده دانش آموز نگذارد و وقت کافی برای انجام انتخاب رشته بگذارد.

به طور خلاصه به شما عزیزان توصیه می کنیم در این زمان خیلی مواظب این افراد سودجو باشید و آینده خود را دست هر کسی ندهید. و در این زمان به صورت هیجانی تصمیم نگیرید.

یکی از بزرگان سخن زیبایی گفته است« اگر یک تصمیم درست در یک زمان درست گرفته نشود، هیچ ارزشی نخواهد داشت». تمامی مواردی که در بالا ذکر شد تنها چند مورد از موارد تبلیغات دروغین در فضای مجازی در زمان انتخاب رشته است.

بیشتر بخوانید: آخرین رتبه های قبولی فیزیوتراپی پردیس خودگردان 1403

چرا نباید انتخاب رشته خود را به یک دانشجو بسپارید؟

برخی افراد برای انجام انتخاب رشته، از راهنمایی و دانش انتخاب رشته یک فرد دانشجو استفاده می‌کنند. تیم انتخاب رشته پارسین مشاوره به شما یادآور می‌شود این یک روش کاملا اشتباه برای انتخاب رشته است. به این دلیل فردی که دانشجوی یک رشته خاص می‌باشد تنها در زمینه آن رشته و صرفاً در مورد دانشگاه محل تحصیل خود اطلاعات دارد و همین فرد نمی‌تواند در زمینه‌های انتخاب رشته تحصیلی و شغلی به شما مشاوره بدهد. چون فعلاً وارد بازار کار نشده است و از شرایط آن اطلاعی ندارد.

بیشتر موسسات انتخاب رشته برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود در زمان انتخاب رشته از متقاضیان پذیرفته شده دانشگاه سال قبل موسسه یا کسانی که در حال حاضر دانشجو هستند برای فرایند انتخاب رشته خود استفاده می‌کنند. در حالی که همین فرد تجربه کافی و دانش تخصصی در مورد رشته‌ها، بازار کا،ر قوانین برخی دانشگاه‌ها و غیره را ندارند.

ذکر این نکته ضروری است، همین موسساتی که به ظاهر مشهور هستند تنها چند مشاور ارشد انتخاب رشته دارند که بر کارهای بقیه مشاوران (که دانشجو هستند) نظارت می‌کنند و هزینه هنگفتی از داوطلبان برای انتخاب رشته اخذ می کنند.

انتخاب رشته به صورت دستی یا کامپیوتری کدام بهتر است؟

در حال حاضر انتخاب رشته به صورت کامپیوتری یا با استفاده از دقیق‌ترین نرم‌افزارهای انتخاب رشته در جامعه خیلی باب شده است و داوطلبان اکثراً به سمت این روش انتخاب رشته می‌روند. در ادامه باید به شما عزیزان عرض کنم که صرفاً استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته کار درستی نیست، چون همین نرم‌افزارها بر اساس داده‌ها و آمارهای سال‌های گذشته به شما پیشنهاد می‌دهند و از ظرفیت پذیرش رشته‌های نیمه متمرکز، تعداد سهمیه‌ها، بومی گزینی، تغییرات پذیرش دانشجو در سال جدید و… اطلاعی ندارند.

در بانک اطلاعاتی نرم‌افزارهای انتخاب رشته رتبه‌های قبولی سال‌های قبل تنها ثبت شده است. ما بارها بر اساس تجربه انتخاب رشته با این نرم‌افزارها و نتیجه‌ای که از آنها کسب شده دیده‌ایم. احتمال خطا در این نرم‌افزارهای انتخاب رشته بسیار زیاد است و نباید آینده خود را به این نرم‌افزارها بسپارید.

اما انتخاب رشته دستی، یکی دیگر از روش‌های انتخاب رشته است که برخی مشاوران با تجربه از این روش استفاده می‌کنند و برای انجام آن زحمت فراوان و وقت زیادی صرف می‌کنند. انتخاب رشته دستی به طور قطع یک انتخاب رشته مطمئن است. در این روش کد محل انتخاب رشته ها برای هر شخص به صورت جداگانه بررسی می‌شود و تنها مشاوران با تجربه و متخصص از عهده این روش برمی‌آیند و بازده بالایی را کسب می‌کنند.

شایان ذکر است که بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور، تنها از یکی از دو روش بالا برای انتخاب رشته استفاده نمی‌کنند. این افراد با تجربه دو روش بالا را در موازات هم استفاده می‌کنند و نحوه بهره‌مندی از روش‌های دستی و کامپیوتری را به صورت کامل تبحر دارند.

بهترین مشاور انتخاب رشته برای کنکور تجربی

همه ی ما از رقابت سخت و فشرده شرکت کنندگان گروه تجربی در آزمون سراسری برای قبولی در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی و سایر رشته‌های پیراپزشکی اطلاع داریم. با توجه به آمار شرکت کنندگان بالای گروه تجربی و پذیرفته شدگان اندک این گروه، انتخاب رشته صحیح و اصولی یکی از با اهمیت‌ترین اقدامات برای گروه تجربی است. کوچک‌ترین اشتباه در انتخاب رشته گروه تجربی مساوی است با از دست دادن شانس قبولی در رشته مورد علاقه ی شما است.

در گروه تجربی رشته‌هایی مانند فیزیوتراپی، بینایی سنجی، پرتو درمانی و غیره وجود دارد که این رشته ها ظرفیت پذیرش کمی دارند. و در دانشگاه ازاد ما چنین رشته های نداریم تنها در ‌دانشگاه‌های دولتی پذیرش دانشجو صورت می گیرد. مسلماً انتخاب رشته برای این رشته‌ها احتیاج به مهارت بالایی دارد.

در ضمن در رشته‌های تجربی برخی دانشگاه‌ها همانند دانشگاه بقیه اله، دانشگاه علوم پزشکی ارتش و…وجود دارند که پذیرش دانشجو به صورت نیمه متمرکز یعنی مصاحبه و معاینات پزشکی و…صورت می گیرد. یک مشاور با تجربه می‌داند چیدمان این رشته‌ها را در دانشگاه‌های مورد نظر رعایت کند و دانشجو را از شرایط پذیرش این دانشگاه‌ها مطلع کند.

در آخر باید از رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی تعهد به خدمت گفت: این رشته‌ها شرایط خاص دارند. قبل از انتخاب این رشته‌ها باید در مورد شرایط ادامه تحصیل، محل خدمت و گذراندن چند سال از عمر داوطلب در یک منطقه خاص صحبت کرد. بهترین مشاور با استفاده از تجربه خود و انجام یکسری تست‌ها تشخیص می‌دهد این رشته‌های تعهد به خدمت را برای فرد انتخاب کند یا نه.

بیشتر بدانید: معرفی کامل و جامع رشته داروسازی و بازارکار آن

بهترین مشاور انتخاب رشته تجربی

بهترین مشاور انتخاب رشته برای گروه انسانی

شرکت کنندگان کنکور گروه انسانی، در زمان آزمون بیشترین تعداد منابع را در میان سایر گروه‌ها مطالعه می‌کنند و با توجه به زمان محدود و تعداد زیاد منابع، شانس پذیرش آنها مشکل است.

داوطلبان گروه انسانی اغلب برای چند رشته تاپ با هم رقابت می‌کنند. و در این گروه چون تعداد رشته‌های تاپ کمتر است بیشتر رقابت برای برای دستیابی به دانشگاه‌های برتر است. متقاضیان برای تصاحب صندلی دانشگاه‌های برتر دوره روزانه و مراکز استان‌ها با هم به رقابت می‌پردازند.

در انتخاب رشته گروه انسانی، بهترین مشاور انتخاب رشته به شرایط شغلی و آینده رشته و دانشگاه مورد نظر خیلی دقت می‌کند. مسلماً تحصیل در رشته‌ای بدون بازار کار در دانشگاه تهران برای فرد آینده‌ای نخواهد داشت. پس انتخاب مسیر صحیح و درست یکی از مهم‌ترین وظایف بهترین مشاور انتخاب رشته گروه انسانی است.

بهترین مشاور انتخاب رشته برای کنکور ریاضی

داوطلبان گروه ریاضی یا مهندسان آینده، با توجه به رشته‌های تاپ و عالی در این گروه باید رشته و دانشگاهی را به عنوان هدف خود در نظر بگیرند تا بر اساس ان برنامه ریزی و انتخاب رشته انجام دهند.

 در کشور ما به رشته‌های گروه تجربی مانند پزشکی و پیراپزشکی بهای زیادی داده می‌شود، اما برخلاف ایران در کشورهای پیشرفته رشته‌های مهندسی موقعیت و درآمد بالایی دارند.

بیشتر پذیرفته شدگان رشته‌های مهندسی در دانشگاهی همانند شریف یا امیرکبیر به فکر مهاجرت و ادامه تحصیل در کشورهای خارجی هستند (این یک معظل برای ایران است) چون شانس این پذیرفته شدگان در دانشگاه‌های برتر دنیا بسیار زیاد است.

رشته‌های همانطور که در رسانه های اخباری اعلام شد، سازمان سنجش و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری تعدادی از رشته‌های دانشگاهی را به علت نبودن بازار کار حذف کرد و یکسری رشته‌های جدید جایگزین نمود. بهترین مشاوره باید از این رشته ها و شرایط ان اطلاع کامل داشته باشد. معمولاً تعداد رشته‌های گروه ریاضی به علت ماهیت علوم جدید و پیشرفت تکنولوژی در دنیا نسبت سایر گروه‌ها بیشتر است. بهترین مشاور انتخاب رشته برای گروه ریاضی فردی است که با کد رشته‌های جدید و بازار کار آنها مسیر ادامه تحصیل کاملاً آشنا باشد.

بهترین مشاور انتخاب رشته برای گروه هنر

انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز شده گروه هنر کار هر کسی نیست. تفاوتی که رشته‌های گروه هنر به نسبت سایر گروه‌های ازمایشی دارد این است که ظرفیت پذیرش رشته‌های گروه هنر در کشور بسیار پایین است. علاوه بر ظرفیت پذیرش، تعداد دانشگاه‌های هنر کم است و هر شخصی امکان پذیرش ندارد. اکثر رشته‌های گروه هنر آزمون عملی دارند که نمره آن در نتیجه نهایی تاثیر دارد.

در گروه هنر و در زمان انتخاب رشته مشاهده می کنیم با وجود یک رتبه نسبتا خوب امکان پذیرش داوطلب حتی در دانشگاه غیرانتفاعی کم است. در حالی که اگر همین رتبه در گروه تجربی یا ریاضی باشد امکان پذیرش در رشته‌های تاپ و روزانه وجود دارد.

بنابراین برای انتخاب رشته در گروه هنر بودن بهترین مشاور انتخاب رشته لازم و ضروری است.

در ادامه بخوانید: 10 نکته سریع برای آمادگی موفقیت آمیز کنکور

مراحل انتخاب رشته کنکور توسط تیم پارسین مشاوره

تیم پارسین مشاوره سال‌ها است که در زمینه انتخاب رشته تحصیلی فعالیت دارد. به جرات می‌توان گفت یکی از مراکزی است که بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور در تهران را در اختیار دارد. کارشناسان انتخاب رشته این مرکز مشاوره انتخاب رشته را در سطح کنکور، کارشناسی ارشد و دکترا انجام می‌دهند.

در این مرکز از هیچ دانشجو یا مشاور مبتدی برای انتخاب رشته بکار گرفته نمی‌شود چون آینده شما برای ما مهم است و تمرکز پارسین مشاوره بر روی کیفیت کار و انتخاب مسیر درست برای شما است.

انتخاب رشته کنکور توسط مشاوران انتخاب رشته پارسین مشاوره به صورت آنلاین و تلفنی انجام می‌شود تا تمام دانش‌آموزان سراسر کشور بتوانند از مهارت و تخصص این کارشناسان بهره مند شوند.

مراحل انتخاب رشته کنکور در پارسین مشاوره:

1.گرفتن تست شخصیت شناسی و آزمون رغبت سنجی شغلی و هوش با هدف انتخاب رشته‌هایی که با علاقه و شخصیت شخص همخوانی داشته باشد.

2.معرفی کامل رشته‌های دانشگاهی، بازار کار رشته‌ها و دروس دانشگاهی، امکان ادامه تحصیل در هر رشته، معرفی دانشگاه‌ها و شرایط خوابگاه‌ها.

3.آنالیز کامل کارنامه و تحلیل ان

4.دسته‌بندی رشته‌ها بر اساس علاقه، کارنامه، مسافت دانشگاه، امکانات خانواده، امکانات رفاهی دانشگاه و

5.صحبت با والدین به صورت یک جلسه مجزا

6.بررسی نهایی انتخاب‌ها

7.ثبت کدهای انتخابی در سایت سازمان سنجش یا سایت دانشگاه ازاد

تمامی موارد بالا با دقت زیاد انجام می‌شود و برای آنها وقت گذاشته می‌شود.

سوالات متداول:

1.چرا برخی داوطلبان با رتبه خوب قبول نمی شوند؟

داشتن رتبه خوب تنها یکی از عوامل موفقیت می باشد. در مرحله انتخاب رشته مهارت کسی که برای داوطلب انتخاب رشته را انجام می دهد نیز مهم است.

2.بهترین مشاور انتخاب رشته برای کنکور سراسری را چطور انتخاب کنیم؟

یک مشاور خوب در ابتدا با شما باید صادق باشد و وعدهای بیخود به فرد ندهد و بتواند یک تحلیل کامل و درست از کارنامه شما داشته باشد و در انتها وقت کافی برای انتخاب رشته شما بگذارد.

3. به چه دلیل نباید انتخاب رشته خودمان را به دانشجو بدهیم؟

یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی هر شخص انتخاب رشته تحصیلی است. برای این منظور فردی که دانشجو است تجربه ای ندارد و تنها از دانشگاه و رشته خود اطلاعات دارد و همچنین از قوانین استخدامی و بازار کار اطلاعی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید