Search

نحوه ثبت‌نام در دانشگاه افسری امین

ثبت نام دانشگاه افسری امین متقاضیان علاقمند به تحصیل در دانشگاه افسری امین، تا قبل از سال 98 بایستی در کنکور سراسری شرکت می کردند و تراز کل مناسب این دانشگاه را کسب می کردند تا بتوانند وارد مرحله مصاحبه شوند. اما از سال 98 به بعد جذب دانشجوی افسری بصورت مستقل و از طریق آزمونی که خود دانشگاه افسری امین برگزار میشود صورت می گیرد.
چگونه در دانشگاه افسری امین ثبت نام کنیم

متقاضیان علاقمند به تحصیل در دانشگاه افسری امین، تا قبل از سال 98 بایستی در کنکور سراسری شرکت می‌کردند و تراز کل مناسب این دانشگاه را کسب می کردند تا بتوانند وارد مرحله مصاحبه شوند. اما از سال 98 به بعد جذب دانشجوی افسری بصورت مستقل و از طریق آزمونی که خود دانشگاه افسری امین برگزار میشود صورت می‌گیرد. روش پذیرش دانشجو بصورت نیمه متمرکز است و شامل آزمون کتبی، مصاحبه، معاینات پزشکی و گزینش می باشد. ثبت نام در دانشگاه افسری امین از طریق سایت نیروی انتظامی به نشانی  gozinesh.police.ir انجام می شود.

دانشگاه علوم انتظامی امین زیر نظر نیروی انتظامی اداره می شود. این دانشگاه بزرگترین مرکز آموزش علوم و فنون پلیسی در کشور محسوب می شود. ثبت نام دانشگاه امین 1403 یکی از مزایایی اصلی تحصیل در این دانشگاه، استخدام رسمی داوطلبان پس از فارغ التحصیل شدن می باشد. به همین علت علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه زیاد است.

برای دریافت پکیج مشاوره برنامه ریزی کنکور لطفا کلیک کنید.

علاقمندان ورود به دانشکده افسری امین بایستی برای ثبت نام در این دانشگاه، باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده از سوی دانشگاه باشند. در این مقاله پارسین مشاوره مواردی که شما عزیزان برای ثبت نام لازم است بدانید با شما در میان می گذاریم.

زمان ثبت نام در دانشکده

دانشگاه افسری امین، جهت برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود هر ساله اقدام به جذب دانشجو از میان داوطلبان مرد که دارای دیپلم نظری (ریاضی، تجربی و انسانی) هستند. در یک تاریخ مشخص ثبت نام بعمل می آورد.

سال گذشته ثبت نام در دانشگاه پلیس از تاریخ 1 مهر تا 1 آبان ماه انجام گرفت. داوطلبان در این بازه زمانی می بایست به سایت گزینش نیروی انتظامی مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند تا برای برگزاری آزمون کتبی آماده شوند. زمان دقیق ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی امین برای سال 1403 هنوز اعلام نشده و امکان تغییر آن وجود دارد. در صورت اعلام تاریخ دقیق ثبت نام این مقاله بروزرسانی می شود.

پذیرش دانشجو خانم در دانشگاه افسری امین کمی متفاوت تر از آقایان می باشد. بطوری که طبق یک فراخوان جدا به کل کشور اعلام می شود و زمان ثبت نام خانم ها در دانشگاه افسری کوثر که زیر مجموعه ای دانشگاه امین  با آقایان فرق دارد. ثبت نام در یک بازه زمانی متفاوت صورت می گیرد.

نکته: پذیرش دانشجو خانم در دانشگاه افسری کوثر بصورت مداوم و سالانه انجام نمی شود و در صورت نیاز به نیروی جدید خانم جهت آموزش پذیرش دانشجو صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل دانشگاه علوم انتظامی امین ( دانشگاه پلیس)

چگونه در دانشگاه افسری امین ثبت نام کنیم

شرایط لازم جهت ثبت نام

برای ورود به دانشگاه های نظامی شرایط خاصی لازم است که متقاضان بایستی این شرایط را دارا باشند. دانشگاه پلیس در اطلاعیه ای که برای جذب و پذیرش دانشجوی افسری منتشر می کند یکسری شرایط عمومی و اختصاصی قید می کند . تاریخ اعزام دانشگاه افسری امین کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه باید همه شرایط را دارا باشد تا بتوانند جذب این دانشگاه شوند.

برای ورود به دانشگاه افسری امین، داوطلبان باید با سیستم آموزشی دانشگاه، نحوه ثبت نام، منابع مورد نیاز برای آزمون، سوالات مصاحبه، معاینات پزشکی و…اطلاعات کافی کسب کنند. همچنین بهتر است قبل از ثبت نام مزایا و معایب این دانشگاه را بدانید که با دید کامل انتخاب خود را انجام دهید. در این زمینه کارشناسان تیم پارسین مشاوره می توانند به شما کمک کنند.

پارسین مشاوره به دلیل داشتن مشاورین مجرب و خبره ثابت کرده است که می‌تواند خدمات فوق العاده با کیفیتی را به کاربران ارائه کند. یکی از این خدمات ارزشمند ارائه پکیج مشاوره تحصیلی است.

حقوق و مزایای تحصیل در دانشگاه افسری امین

وجود برخی از امتیازاتی که این دانشگاه برای دانشجویان خود در نظر گرفته سبب شده تا بسیاری از داوطلبان علاقه زیادی برای پذیرفته شدن در این دانشگاه داشته باشند. یکی دیگر از مواردی که سبب افزایش علاقه‌مندی افراد به تحصیل در دانشگاه افسری امین شده است، حقوق و مزایایی است که با تحصیل در این دانشکده از آن‌ها برخوردار می‌شوند. حقوق افراد در دانشگاه افسری امین متناسب با شرایط هر دانشجو متغیر است. از میان مزایای این دانشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وام خرید مسکن
  • خدمات بیمه درمانی
  • خوابگاه و امکانات رفاهی
  • کمک هزینه تحصیلی
  • اعطای درجه ستوان دو و ستوان سه به فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و کارشناسی

شرایط عموم ثبت نام

1.اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام

2. اعتقاد و التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه

3. تابعیت جمهوری اسلامی ایران

4. داوطلب باید ایرانی الاصل باشد یعنی دارای شناسنامه ایرانی و پدر و مادر ایرانی باشد.

5. عدم سوء پیشینه کیفری

6. عدم اعتیاد به مواد مخدر

7. عدم سابقه عضویت در احزاب ها و گروه های سیاسی

8. داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی کامل

9. عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی

شرایط اختصاصی برای ثبت نام در دانشگاه افسر امین

داوطلبان قبل از ثبت اطلاعات در سامانه نیروی انتظامی، بایستی شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای ثبت نام را مطالعه کنند و با آگاهی کامل شروع به ثبت نام کنند.

داوطلبان عزیز بایستی به شرایط اختصاصی برای ثبت نام دقت لازم را داشته باشند. زیرا در صورت نداشتن حتی یک مورد ثبت نام انجام شده مورد پیگیری قرار نمی گیرد:

  • دارا بودن حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال
  • داشتن مدرک دیپلم در یکی از رشته های نظری ( ریاضی، تجربی، انسانی)
  • داشتن معدل 14 به بالا در هریک از رشته ها الزامی است.
  • حداقل قد افراد متقاضی 170 سانتی متر باید باشد.
  • متقاضیان فارغ التحصیل کاردانی و بالاتر نمی توانند ثبت نام کنند.

کدام افراد در اولویت پذیرش دانشگاه امین هستند

ثبت نام دانشگاه افسری امین

دانشگاه علوم انتظامی امین، یکسری از اولویت های جذب را اعلام کرده است . در صورتی که داوطلبی این شرایط را دارا باشد سریع تر جذب و پذیرش می شوند:

1.داشتن کارت پایان خدمت

2. عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری

3. داوطلب از خانواده شهداء، ایثارگر، جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی باشد.

مراحل ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی امین

علاقمندان به ثبت نام در دانشگاه پلیس باید بدانید که تمامی مراحل ثبت نام در این دانشگاه بصورت کاملاً اینترنتی و رایگان می باشد و هیچ نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نیست.

مراحل ثبت نام بصورت زیر می باشد:

1.ورود به سایت gozinesh.police.ir

2.کلیک بر روی گزینه گزینش در صفحه ی اصلی سایت

3. در مرحله بعد وارد سامانه ثبت نام شوید و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنید.

4. و در آخرین مرحله، سامانه در صورت انجام درست ثبت نام به شما کد رهگیری می دهد که به منزله پایان ثبت نام محسوب می شود.

سوالات متداول

1.ثبت نام دانشگاه افسری امین در چه سایتی انجام می شود؟

ثبت نام در سایت gozinesh.police.ir می باشد.

2. من مدرک کاردانی دارم میتوانم برای دانشگاه امین ثبت نام کنم؟

خیر- امکانش نیست.

3.زمان ثبت نام در دانشگاه امین برای سال 1402-1403 در چه تاریخی هست؟

فعلاً زمان ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی امین برای سال 1402-1403 اعلام نشده.

11 پاسخ

  1. سلام.
    ثبتنام دانشگاه افسری چگونه وازچه طریقی میباشد.
    من سال اخردوازدهم یاهمان دیپلم انسانی

  2. سلام خسته نباشید
    ثبت نام امسال از 26.11.1401 تا 29.12.1402 داخل سایت نوشته
    اما من برای ثبت نام وارد میشم بعد از تکمیل مشخصات ارور میزنه
    سایت مشکل داره یا چی

  3. سلام خسته نباشید من شرایط خودم را برای شما میگم خواستم بدونم شانسم در استخدام دانشگاه انتظامی چقدر است
    من 19سالمه، دارای دیپلم انسانی هستم(معدلم14/79)، قدم حدود(1/70)هست، دارای کارت معافیت از خدمت نوع(کفالت) هستم، پدرم ایثارگر هست و خودم کارت فعالی بسیج و یه حکمی هم در بسیج دارم.

  4. سلام اگه مبتلا به ام اس خفیف باشیم اما بسیجی گردانی پلیس افتخاری و رزمیکار و مدال آور و رشته انسانی معدل ۱۸ بدنساز و قد ۱۸۰ باشیم با قدرت بدنی بالا امکان داره تو افسری قبول شیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید