Search

کمک های مالی در دانشگاه های برتر 

کمک های مالی در دانشگاه های برتر

دریافت کمک های مالی و بورسیه از دانشگاه های برتر دنیا، یک امتیاز بزرگ برای ادامه تحصیل است. کمک مالی شامل همه هزینه های تحصیل در آن دانشگاه می باشد. انواع مختلفی از کمک های مالی وجود دارد که عبارتند از:

1.کمک هزینه تحصیلی (Grants)

پول اندکی است که شما مجبور به بازپرداخت ان نیستید.

2. وام دانشجویی (Loans)

وام دانشجویی مبلغی است که شما برای پرداخت شهریه، کرایه اتاق و غذا نیاز دارید به شما داده می شود و پس از فارغ التحصیلی بازپرداخت آن شروع می شود.

3.بورسیه تحصیلی (Scholarship)

کمک هزینه تحصیلی است که به دانشجویان ممتاز اعطا می شود.

این مقاله بورسیه از دانشگاه های برتر و هزینه های حضور در شش دانشگاه برتر جهان را پوشش می دهد. متن زیر صرفاً به هزینه های مربوط به برنامه های کارشناسی ارائه شده توسط هر دانشگاه اشاره دارد.

راحت ترین کشور برای بورسیه تحصیلی

تحصیل در آمریکا:

دانشگاه ییل:

مانند بقیه دانشگاه‌های ایالات متحده که در این مقاله نشان داده شده‌اند، دانشگاه ییل از یک طرح پذیرش نیازمند کور پیروی می‌کند، به این معنی که وضعیت مالی شما تأثیری بر درخواست شما ندارد.

دانشجویان داخلی باید قبل از درخواست کمک مالی، فرم درخواست رایگان برای کمک دانشجویی فدرال (FAFSA) را پر کنند. برای دانشجویان بین‌المللی، خدمات بورس تحصیلی کالج (CSS) با در نظر گرفتن صورت‌حساب درآمد و اظهارنامه مالیاتی تعیین می‌کند که چقدر می‌توانید پرداخت کنید. CSS کارمزد عملیاتی دارد، اما اگر توانایی پرداخت آن را ندارید، ممکن است از آن صرف نظر شود.

برای تخمین شهریه سالانه خود در دانشگاه ییل، با پارسین مشاوره برآورد هزینه را بررسی کنید.

هزینه بورسیه از دانشگاه های برتر به دو بخش تقسیم می شود: سهم والدین و سهم دانشجو. برای کسانی که بورسیه تحصیلی دریافت می کنند، سهم دانشجویان کاهش می یابد تا صرفاً هزینه کتاب های درسی و هزینه های شخصی را پوشش دهد (به زیر مراجعه کنید). برای خانواده های کم درآمد، ممکن است سهم والدین به 0 دلار کاهش یابد.

دانشگاه هاروارد:

بورسیه از دانشگاه هاروارد

از آنجایی که این دانشگاه دارای فرآیند پذیرش است، تمام بورسیه های دانشگاه هاروارد مبتنی بر نیاز هستند. هیچ بورسیه ای بر اساس شایستگی اعطا نمی شود. این به این دلیل است که پول نصیب کسانی شود که بیشتر به آن نیاز دارند. در حالی که برخی از بورس های تحصیلی خاص برای دانشجویان بین المللی در ایالات متحده موجود است، برای اکثر بورسیه ها، دانشجویان داخلی و بین المللی به طور مساوی در نظر گرفته می شوند.

وضعیت اشتغال، هر گونه جوایز خارجی و توانایی پرداخت، همه عواملی در تعیین میزان کمک هزینه هستند.

سهم خانواده دانشجو به صورت موردی تعیین می شود که اغلب بین 0-10٪ درآمد خانواده آنها متغیر است. دانشجویان و خانواده ها این امکان را دارند که به صورت ماهانه پرداخت کنند. هزینه های شهریه را می توان در پکیج مشاوره تحصیلی تخمین زد.

دانشگاه پرینستون:

باز هم، روند پذیرش بدون نیاز به کورکورانه در پرینستون به این معنی است که بورسیه ها بر اساس نیاز مالی نشان داده شده به جای شایستگی اعطا می شوند.

متقاضیان داخلی باید مشخصات FAFSA را به عنوان بخشی از درخواست کمک تکمیل کنند. سپس دانشجویان داخلی و بین المللی اطلاعات اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق پورتال درخواست کمک مالی پرینستون آپلود می کنند.

گزینه های مختلف پرداخت در دسترس دانش آموزان است. آنها ممکن است انتخاب کنند که یک پرداخت در هر ترم (در مجموع دو قسط) یا ده قسط پرداخت کنند، هر ماه یک بار از اوت تا می. وام والدین پرینستون ممکن است بر اساس امتیاز اعتباری و توانایی بازپرداخت آن، برای پرداخت هزینه های حضور و غیاب با نرخ ثابت یا متغیر اعطا شود. یک وام فدرال، که وام مستقیم پلاس نامیده می شود، توسط والدین/سرپرست ها برای قرض گرفتن مانده هزینه های حضور و غیاب پس از اعمال کمک های مالی قابل دسترسی است.

پارسین مشاوره به دلیل داشتن مشاورین مجرب و خبره ثابت کرده است که می‌تواند خدمات فوق العاده با کیفیتی را به کاربران ارائه کند. یکی از این خدمات ارزشمند ارائه مشاوره انتخاب رشته تلفنی است.

تحصیل در انگلستان:

دانشکده اقتصاد لندن (LSE):

بورسیه های تحصیلی LSE ابتدا بر اساس نیاز مالی دانشجو اعطا می شوند. سپس شایستگی تحصیلی مورد توجه قرار می گیرد.

دانش‌آموزان ابتدا باید فرمی را پر کنند که وضعیت شهریه آنها را مشخص می‌کند – آیا نرخ داخلی یا بین‌المللی را پرداخت می‌کنند. جدول زیر هزینه های تحصیل را برای سال تحصیلی 2021-22 نشان می دهد، با این حال، نرخ های شهریه اغلب در معرض تغییر هستند، بنابراین مطمئن شوید که برنامه خاص خود را در این جدول شهریه قرار دهید.

برخی از بورس ها بر اساس درآمد والدین و برخی بر اساس نیازهای مالی دانش آموز است، اما مجموع جایزه اعطایی به دانشجویان داخلی از 4000 پوند تجاوز نمی کند. کمک هزینه های تحصیلی به سمت محل اقامت فرد جدا از این کل در نظر گرفته می شود و برای هزینه های پایین در نظر گرفته می شود. -دانشجویان درآمدی که توان پرداخت هزینه های خوابگاه را ندارند.

طرح حمایت از لیسانس LSE یک بورسیه هدفمند برای دانشجویان بین المللی در انگلستان است که نمی توانند هزینه تحصیل خود را پوشش دهند، و مبلغ اعطا شده معمولاً بین 6000 پوند تا 15000 پوند است. بورسیه تحصیلی MS Access for Education برای پناهندگان، پناهندگی در دسترس است. جویندگان، و هر کس دیگری که تحت حمایت بشردوستانه است برای پوشش هزینه های شهریه و هزینه های شخصی از جمله اسکان.

دانشگاه آکسفورد:

برای تعیین نرخ شهریه برنامه خاص خود در آکسفورد، این لینک را دنبال کنید.

برخی از بورسیه های دانشگاه آکسفورد بر اساس شایستگی علمی در دسترس هستند، با این حال، دانشجویان داخلی تشویق می شوند ابتدا برای بودجه دولتی درخواست دهند. از این ابزار برای جستجوی فرصت های مالی که ممکن است واجد شرایط آن باشید استفاده کنید.

بورسیه از دانشگاه آکسفورد

دانشجویان خانواده های کم درآمد ممکن است برای بورسیه از دانشگاه های برتر Crank Start یا بورسیه آکسفورد در نظر گرفته شوند. آنها بسته به سال ورود و درآمد خانواده بین 200 تا 5000 پوند برای هزینه های زندگی ارائه می دهند.

سایر کمک های مالی موجود عبارتند از: صندوق سختی آکسفورد، صندوق کمک به COVID-19 (برای کسانی که دارایی آنها تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته است) و صندوق تمدید بورس تحصیلی COVID-19 (برای آن دسته از دانشجویانی که می خواهند بودجه خود را برای تکمیل تحصیلات خود تمدید کنند. به دلیل COVID-19).

برای مشاوره تحصیلی از طریق تلفن ثابت با این شماره تماس بگیرید:۹۰۹۹۰۷۰۰۸۴  از کل کشور  پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه کمبریج:

طرح کمک هزینه تحصیلی کمبریج تضمین می کند که دانشجویان کم درآمد در کمبریج به طور خودکار واجد شرایط دریافت بورسیه 3000 پوندی هستند. مبلغ ارائه شده به هر دانش آموز با افزایش گروه درآمد کاهش می یابد.

بورس تحصیلی اضافی ممکن است در دسترس باشد و مختص کالج فرد باشد.

اگرچه فقط برای دانشجویانی که تحصیلات تکمیلی را دنبال می کنند، قابل استفاده است، اما بورس تحصیلی گیتس کمبریج یکی از معتبرترین کمک های مالی است که توسط دانشگاه کمبریج یا هر دانشگاه بریتانیا در این زمینه ارائه می شود.

بیشتر بدانید : نحوه امتیاز دهی مقالات در مصاحبه دکتری

سوالات متداول:

1. بیشتر دانشجویان چقدر کمک مالی دریافت می کنند؟


آمار کمک های مالی
برای سال 2019-20، مرکز ملی آمار آموزش دریافت که متوسط ​​کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان تمام وقت در موسسات چهار ساله 14080 دلار بود.
به گفته Sallie Mae، تنها 70 درصد از خانواده ها FAFSA را برای 2021-22 ارائه کردند.

2.جالب ترین مدرسه آیوی لیگ کدام است؟


بهترین مدرسه آیوی لیگ در سال 2022 دانشگاه هاروارد است و پس از آن پرینستون و ییل بر اساس این روش رتبه بندی قرار دارند. قابل توجه ترین تغییرات در رتبه بندی نسبت به سال گذشته، کاهش کلمبیا به زیر پرینستون، یو پن و ییل است.

3. آیا افراد ثروتمند واجد شرایط دریافت کمک مالی هستند؟


وام‌های غیر مبتنی بر نیاز مطلوبی وجود دارد که دانش‌آموزان حتی از ثروتمندترین خانواده‌ها واجد شرایط دریافت آن‌ها هستند، بنابراین اگر می‌خواهید فرزندتان بخشی از مسئولیت تامین مالی تحصیلات خود را بر عهده بگیرد، یا اگر می‌خواهید گزینه‌های وام‌گیری فدرال را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید