Search

اموزش مطالعه مختص کنکوریا

اموزش مطالعه کنکوریا

اموزش مطالعه کنکوریا سوالی که احتمالا در ذهن هر دانش آموزی وجود دارد این است که “چگونه برای کنکور آماده شوم؟” روش مطالعه روزانه برای کنکور پاسخ به این سوال مانند مجانبی برای یک منحنی است – شما نمی توانید دقیقا به آن برسید، اما می توانید به آن نزدیک شوید. برای موفقیت در امتحانات خود، باید تکنیک های آمادگی کنکور خود را کامل کنید.

نکاتی ضروری برای آمادگی در کنکور

بنابراین، این سؤال به این نتیجه می رسد که “آیا می توانم به کمال برسم؟” بهترین روش مطالعه کنکور در زمان کم هنگامی که ماهیت سؤالات را درک کنیم، پاسخ ها به طور خودکار برای ما روشن می شود زیرا کمال یک حالت ذهنی است. اگر در مورد معنای کمال برای شما از خود راضی شوید، شما را از تلاش بیشتر باز می دارد. اما به یاد داشته باشید که شما این قدرت را دارید که دائماً مرزها را کنار بزنید!

بیشتر بخوانید : بهترین و بدترین مکان برای مطالعه در زمان کنکور

در اینجا چند نکته مفید وجود دارد که به شما در آمادگی برای امتحان کمک می کند:

هوشمندانه تر کار کن نه سخت تر

این کاملاً مربوط به کار سخت نیست و شما باید این را درک کنید. من دیده ام که مردم زندگی خود را با نتایج نه چندان رضایت بخشی در پایان کار می کنند. آیا آنها همه کار را اشتباه انجام می دهند؟ البته نه. اما آیا آنها همه چیز را درست انجام می دهند؟ باز هم نه. در حالی که سخت کوشی برای موفقیت لازم است، اما برای موفقیت کافی نیست! اجازه دهید برای انجام مطالعه و اماده شدن برای کنکور تکنیک ها و فنون لازم را بیاموزید و بیشتر روی هوشمندانه کار کردن تمرکز کنید.

مشاوره تخصصی و تضمینی در زمینه انتخاب رشته كنكور توسط خبره ترین استادان پارسین مشاوره با متدهای روز دنیا 

رویکرد عملی

شما باید بتوانید تمام مهارت های خود را آزمایش کنید. منظورم این است که از مهارت های مناسب در زمان مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر در حال آماده شدن برای شیمی هستید، تنها حل سؤالات پس از مخفی کردن مفاهیم کارساز نخواهد بود. در عوض، ابتدا باید از کتاب های درسی پایه شروع کنید، سپس به سمت درک معادلات بروید و در نهایت بر اساس منطقی که تاکنون فهمیده اید، شروع به حل سوالات کنید.

اموزش مطالعه کنکوری

دست از تعلل بردارید

اموزش مطالعه کنکوریا بدون درد، بدون سود – یک جمله طلایی که در این شرایط صادق ترین است. اگر تعلل کنید، به خط پایان نخواهید رسید. زمان آمادگی برای امتحانات رقابتی بعد از مدرسه شما بیشترین آزمون را برای دانش آموز دارد و باید به نحو احسن از آن استفاده کرد. احساس رضایتی که پس از شرکت در کنکور با موفقیت به دست می آورید بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنید. برای این خوشبختی سخت کار کنید و زیاد معطل نکنید.

انتخاب رشته ارشد به صورت کاملا اختصاصی 24 ساعته توسط مشاوران با تجربه پارسین مشاوره فقط کافیه کلیک کنید یا با شماره ی زیر تماس بگیرید

9099070084

تمرین، و تمرین بیشتر

نمونه سوالات کنکور سال های قبل را به طور منظم حل کنید. درک مشکلات خاصی که هر امتحان ممکن است داشته باشد بسیار مهم است. مدیریت زمان و مهارت انتخاب سوالات مناسب در زمان امتحان تنها در صورتی به دست می آید که با شرایط واقعی تمرین کنیم. شبیه سازی امتحان حداقل یک بار در هفته می تواند مزیت دیگری برای آمادگی شما باشد. در کنار آن باید اوراق سالهای قبل را نیز حل کرد. این باعث می شود که داوطلب با نوع سوالاتی که در امتحان پرسیده می شود آشنا شود. دانش آموز در مورد نوع و سطح دشواری نیز ایده می گیرد.

اموزش مطالعه کنکوریا

سوال بپرس

مهم است که در لحظه ای که شک و تردیدهای خود را ایجاد می کنند، بحث کنید و آنها را برطرف کنید. زمانی که افراد آماده سازی آزمون رقابتی خود را آغاز می کنند، معمولاً در دو سال آخر مدرسه انجام می شود. در ابتدای این دوره، بسیاری از مردم از پرسیدن شک و تردید از معلمان خود و روشن کردن مشکلات خود خجالت می‌کشند. نگه داشتن همه چیز برای خود از همان مراحل اولیه اوضاع را برای شما بدتر می کند.

از اشتباهات خود درس بگیرید

اشتباهات خود را بپذیرید. وقت خود را صرف کنید و دلایل پشت آنها را درک کنید. بنابراین، دفعه بعد که در یک سوال مشابه شرکت کردید، به یاد خواهید داشت که دوباره همان اشتباه را تکرار نکنید. بیشت0ر روی نقاط قوت خود تمرکز کنید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. این نکته بسیار مهم است و نباید آن را سهل انگاری کرد. این تمرین ساده ممکن است به شما در مواجهه با مراحل سخت در طول آماده سازی کمک زیادی کند.

به “فشار ” نه بگویید

تسلیم فشار نشوید و از انتقاد برای ایجاد انگیزه استفاده کنید. از این طریق نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنید. به یاد داشته باشید، در یک امتحان، اگر احساس می کنید سوالات دشوار است، برای همه دانش آموزانی که با شما می نویسند یکسان خواهد بود.

در زمان خود تفریح کنید

هر چند وقت یکبار برای لذت بردن از خود وقت بگذارید. اموزش مطالعه کنکوریا کتاب بخوانید، بازی های مورد علاقه خود را انجام دهید، با دوستان خود صحبت کنید – همه این چیزهای کوچک به مدیریت استرس کمک می کند.

بیشتر بخوانید : ۶ نکته مدیریت زمان برای آمادگی کنکور

در نهایت، پشتکار کلید است. هرگز تمرکز خود را بر روی اهداف خود از دست ندهید. مقصد نهایی خود را در نظر داشته باشید و در طول مسیر تسلیم نشوید. به یاد داشته باشید که حتی هزار دست هم نمی تواند نور خورشید را بپوشاند.

اموزش مطالعه کنکوریا به یاد داشته باشید، مدیریت زمان کلید است. اموزش مطالعه کنکوریا از هر روشی که پیروی می کنید، باید درون خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تکنیک انتخابی شما موثر است یا خیر. به یادگیری و بهبود ادامه دهید تا اثربخشی را به حداکثر برسانید. در مورد استراتژی خود با افراد مشورت کنید و بدانید که چگونه حجم کاری خود را متعادل کنید. به این ترتیب، حتی اگر در طول مسیر دست و پنجه نرم کنید، می‌دانید که چگونه دوباره روی پای خود بایستید. تکمیل آمادگی برای امتحان غیرممکن نیست. اگر درست انجام شود، با پارسین مشاوره هر چیزی ممکن است.

سوالات متداول:

1.روش مطالعه 3 5 7 چیست؟

اموزش مطالعه کنکوریا یک موضوع را اصلاح کنید، سپس روز بعد، بعد از سه روز و بعد از هفت روز دوباره آن را مرور کنید. تصور می‌شود که این زمان بهترین زمان برای کمک به مغز شما برای به خاطر سپردن اطلاعات است.

2. بهترین روش مطالعه چیست؟

یکی از تاثیرگذارترین استراتژی‌های یادگیری، «تمرین توزیع‌شده» است – فاصله زمانی مطالعه شما در چند دوره زمانی کوتاه در چند روز و هفته موثرترین تمرین این است که هر روز برای مدت کوتاهی روی هر کلاس کار کنید.

3. چگونه می توانم سریع مطالعه کنم بدون اینکه فراموش کنم؟


نکات و ترفندهای ساده حافظه
ابتدا سعی کنید اطلاعات را درک کنید. به خاطر سپردن اطلاعاتی که سازماندهی شده و برای شما منطقی است راحت تر است. …
آن را پیوند دهید. …
خواب بر روی آن. …
خودآزمایی. …
از تمرین توزیع شده استفاده کنید. …
آن را بنویس …
گروه های معنادار ایجاد کنید. …
از یادگاری استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید با کلیک برای روی آیتم های زیر این مقاله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

دسترسی به محتوا

سایرموضوعات

نیاز به مشاوره فوری دارید ؟
بیشتر مطالعه نمایید